Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Heisann, jeg lurer på en ting. hvor stor sannsynlighet har fosteret for å overleve hvis en røyker 20 røyk daglig..?? Kjenner ei som gjør det som er gravid, og jeg er litt bekymret...
87mira Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 var på bursdag til ei venninne i sommer, der traff jeg ei på rundt 20 år som hadde en liten babygutt... hun hadde røyka igjennom hele svangerskapet, rullings av den sterke sorten, og når hun fødte ungen kunne ikke jordmor/lege se det på ungen eller på morkaka... men tror kasnkje ungen kan få alergier eller astma når den blir større. Ikke å anbefale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå