Lovemychild Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva syntes dere? For å spør litt teit :Har dere begynt å tenke på en annen måte, har livet deres forandret seg noe ?? Tror dere på "loven om tiltrekkning" ? Er nettopp begynt på den selv etter å ha hørt såååååååå mye om den.....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 ja jeg har lest den. Jeg har en lei tendens til å være litt vel negativ..men den fikk meg til å tenke mere positiv da jeg satt å leste. Så jeg bør vel heller begynne å bla i den når jeg begynner å bli litt negativ i tankeganen. For det hjalp meg å tenke mere positivt ja Så ga deg meg noen aha opplevelser også.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jepp, jeg har lest boka og sett filmen..... Men ingenting der er da noen hemlighet? Det er jo bare sånn det fungerer ! Den var ikke noe nytt for meg iallefall...jeg har alltid visst at man får det som man tenker... Bare gå litt tilbake i livet ditt og se på forskjellige episoder, og hvordan alting alltid starter med en tanke... Det er egt. ikke så mye hokkus pokkus som de skal ha det til i den boka... Les heller en bok som heter " Dans med livet" Den tar for seg samme tema, men har ikke det fokuset på bare penger,penger,penger som "The secret" har.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 1, annonym her jeg har noen ganger jeg SKAL sånn og sånn, og det kan der og da se helt håpløst ut, men jeg sier jeg skal..så har det ofte blitt sånn Og er det noe som ser veldig svart ut, så er jeg alltid negativ da og føler nå går det til h.....e, men så kommer jeg meg opp igjenn og tenker, det ordner seg alltid på en eller anna måte..og det gjør det
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Tankens kraft er enorm. Men evnen til å ta fram de positive tankene synes vanskelig for mange mennesker. Det er mulig å trene seg opp til å tenke positivt om man bare er innstilt på det. Det er ingen hokus pokus, men som sagt, mange sliter med å tenke positivt. Dessverre. For livet er lettere for dem som velger den positive tanke istedetfor den negative. Men klarer kanskje ikke se det før de har prøvd det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jeg har lest litt i den, og sett filmen (den norske). Jeg får sikkert mye motbør nå, men ofte når jeg har vært svært positiv, har det endt i katastrofe. Jeg trodde det skulle bli SÅ bra, også ble det absolutt ikke det. Heller vært motsatt for meg, jeg har trodd ting skulle gå riktig ille, så ble det heller utrolig bra. Universet vil ikke forstå meg:)
Lovemychild Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 Takk for svar Skal bli spennede å se om min tankegang endrer seg, selv om jeg pr. i dag ikke er særlig negativ av meg
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Hehe,må le nå....anonym 19.23 Første gang jeg opplever noen som har hatt samme opplevelse av tankekraften som meg. Tenker jeg positivt,blir jeg alltid skuffet og omvendt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Så artig, jeg er her igjen, akkurat nå Anonym 19:23 altså. Det er rart, er det ikke? Må være noe ubalanse ute og går, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå