Gå til innhold

Menssmerter i uke 25? Noen som vet noe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere; Jeg er 25+0 i dag. De siste dagene har jeg hatt menssmerter og liker ikke det helt.. Jobber mye, mulig det er derfor det kommer.

Ser at det er et par andre som har hatt det også, men da i tak..

Mine kommer ikke i tak, er mer ising hele tiden liksom... nederst i magen, underlivet og av og til korsryggen..

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som om at du kan ha kraftige kynnere...ta en tlf til jordmor..kanskje hun vi se på deg eller gir deg råd??

Skrevet

Takk for svar.. jordmor er bortreist i to uker så jeg er litt "lost in space". Forrige svangerskap merket jeg ikke kynnere i det hele tatt.

Skjønner ikke at det kan være det jeg kjenner nå heller... Merker jo ikke at magen blir hard, ingen sammentrekninger heller... Bare sånn isende mensmurring...

Skrevet

Da synes jeg at du skal ta kontakt me legen din. Mulig du trenger å ta det litt med ro en periode for å se om det gir seg...

Det er helt normalt å kjenne mer til kynnere for hvert svangerskap. Jeg er i uke 28 og er til tider veldig plaget med dette, det er mitt 2.svangerskap..

Men ta kontakt med legen din du for å være på den sikre siden:)

Skrevet

Tror jeg ville tatt en tur til føden var jeg deg, så slipper du å være urolig og får kanskje hindret en tidlig fødsel om det er på vei. Du ligger med belte en halvtimes tid og registrerer sammentrekninger og spark og hjerteslag, godt for å beroliges. Lykke til!

Skrevet

er enig i at du kan kontakte noen for å bli undersøkt hvis du er bekymret, det er ikke noe særlig å gå rundt å engste seg.

MEN jeg synes du skal prøve å ta svarene du får her inne med en klype salt, ikke la deg stresse opp av dem, det er mange "i værste fall" svar man får ser jeg!

Husk på at man kan ha mye "menssmerter" når livmoren vokser, er jo en kraftig vokseperiode nå. jeg hadde det konstant, og i tillegg masse kynnere, men fikk aldri noen tilbakemelding på at det kunne være unormalt hverken fra lege eller jordmor.

Men ta å ring føden el.l. så får du beroligelse/undersøkelse! det er lenge å gå og vente i to uker hvis du er bekymret

Skrevet

jeg er 25+2 og opplever akkurat de samme smertene som deg!

jeg har lest meg til at det er kynnere, og slått meg til ro med det.

barnet sparker livlig, og jeg er i god for ellers, så personlig så føle jeg ikke for å gå til legen med det. men man blir bekymret. jeg skal heldigvis på kontroll neste uke, hvis ikke jeg skulle det er det mulig jeg hadde tatt kontakt med jordmor =)

men det er nok normalt, ser at det er flere her inne med slike smerte også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...