Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Må bare få fortelle at jeg var på UL igår for å finne ut hvor langt jeg var på vei....og da viste det seg at jeg var 9+3. Var heilt fantastisk!! Den lille bebisen vinket og slo med armene, rart det er mlig så lite som det er :-) Termin midten av juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er ikke det deilig å se..? :) Jeg trodde jeg var ca. 11 uker på vei (det mente lastlegen også), men var på UL i dag, og da var lille nurket såpass stort at de mente jeg var 12-2 på vei. Dermed er det over til 2. trimester for min del. Termin mnd.skiftet mai/juni.

 

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...