rosee Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hei. Må bare få fortelle at jeg var på UL igår for å finne ut hvor langt jeg var på vei....og da viste det seg at jeg var 9+3. Var heilt fantastisk!! Den lille bebisen vinket og slo med armene, rart det er mlig så lite som det er :-) Termin midten av juni.
<3maijente<3 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ja, er ikke det deilig å se..? Jeg trodde jeg var ca. 11 uker på vei (det mente lastlegen også), men var på UL i dag, og da var lille nurket såpass stort at de mente jeg var 12-2 på vei. Dermed er det over til 2. trimester for min del. Termin mnd.skiftet mai/juni. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå