Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 I dag har jeg gått til anskaffelse av en helt fantastisk alvekjole!!! Kom hastende forbi en lekker butikk her etter jobb. Skulle egentlig på bilverkstedet for å kjøpe nye dekk, men ut av butikken kom en venninne som jobber der.Hun hadde på seg en helt rålekker fløyelskjole i mørkebrunt med hette helt ned til knehasene:-) Og selvfølgelig hadde de flere modeller og farger, så jeg ble med inn. Der var innehaveren tilstede og vi var på jentefest sammen her for litt siden, så skravla gikk og de fant fram den ene etter den andre modellen og jeg prøvde villig vekk:-) Og falt pladask for en pudder rosa en med lange armer og laaaang hette nedover ryggen.....så utrolig fin at jeg nesten så ut som en indianer med flette i håret:-) Og helt etter min smak. Så nå har jeg en ny favoritt kosekjole:-) www.angeldesign.no
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Oi der hadde de mye fint du. Var vel gratis også den da??? Jeg får ta en lunsj i dine trakter en dag, så får vi se om jeg ikke kan finne noe der:-) Til jul f.eks.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Ja selvfølgelig var den helt gratis:-) Det gjorde det hele ekstra artig! Hahahaha:-) Men seriøst. Den butikken er spesiell. Det er en butikk med folk som har peiling og som kan det de driver med. De har kunder som reiser laangt for å shoppe der. Og det er ikke billig, men det er lekkert da! Og om man har mulighet så hvorfor ikke? Jeg handler nok av billige klær, men unner meg selv noe råflott en sjelden gang, og det med god samvittighet:-) For når jeg finner sånne plagg så vet jeg at jeg vil ha dem i mange år og bruke dem godt:-) Så det så!
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Skrabbis med ny kjole!! Var det bilde av den der? Klærne var spesielle og veldig tøffe! Og så falt jeg veldig for smykkene da, utrolig mye fint
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Tror det var et bilde av den ja:-) I en annen farge og kun bakfra. Under nyheter:-) Ja, jeg også likte smykkene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå