Gå til innhold

hadde du syntes det var greit at dagmammaen hadde hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

visst du likte dama, og stedet hun bodde, og alt det der. hadde det stoppet deg at hun hadde hund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle det være en hindring?synes det er positivt at barn omgås dyr.

Skrevet

Nei, ikke så lenge mini tåler hunder. Kan jo være greit om dagmamman har en egen plass der hunden kan være for seg selv ved behvo, for mange barn kan få den snilleste hund til å miste fatningen.....

Skrevet

nei, jeg ser ikke det som en hindring, emn jeg lurer på om andre gjør det. jeg har vurdert og være dagmamma, men har en stor hund, og tenker kanskje at ingen vil la meg passe barna dems pga hunden, hehe... jada, hunden har bur og STOR hage, så han kan få fred og rod når han ønsker..

Skrevet

nei, ikke så lenge hun hadde kontroll på hunden, og det var en snill hund... dattera mi på 9 mnd har vært sammen med tanta si og hunden hennes de siste to dagene, mens vi har jobbet og hun har begynt og bjeffe:o hehe hun ELSKER hunder=p

Skrevet

hvor er du fra? ser du jobber på gardermoen, og vurdere og bli dagmamma:p jeg trenger dagmamma skjønner du hehe... vi bor på råholt men skal flytte til skogbygda:p både jeg og sabo jobber på gardermoen oxo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...