Gå til innhold

Noen som har smakt de laksepølsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke klart å smake på de ennå selv, de lukter jo helt jævlig.

Men 2 åringen elsker dem, er jo pølser.....

Sa jeg at han absolutt ikke liker fisk? He he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Smaker greit nok, men både jeg og ungene var enige om at ren laks er mye bedre.

Skrevet

Var en diskosjon om det her for noen mnd siden, og alle som skrev var ganske enige om at de smakte helt for j*vlig ;-)

Skrevet

Her i familien spiser vi vanlig fiskefilet og trenger heldigvis ikke å kamuflere prima vare med pølsesmak.

Skrevet

Det er SERLVFØLGELIG ønsket her også, men har man en kresen gutt så har men en kresen gutt. Og da er laksepølser bedre enn ikke noe fisk i det heletatt.

Skrevet

Nei fytterakkern!!! :S

De smakte rett og slett HØGG!!! Til og med katta nekta å spise de, og hun er matvrak!!

Skrevet

De smakte vondt, helt HEKKAN!!! Og den ene gangen vi hadde de så ga jeg de for all del ikke til Jonas...

Skrevet

Jeg tør heller ikke kaste bort nesten 70 kroner på noe jeg meste sannsynlig ikke liker..Og her i huset siser vi alle helgrillet laks/ørret og laksefilet og det får være..Kjøpte lakseburgere en gang, og skulle lage "hamburgere" av de, akkurat som man lager vanlige burgere...Men gud bedre¨,- de smakte laksegele eller noe annet rart....;o(

Svarene her inne bare bekreftet mine mistanker...Og hvis de var SÅÅÅ sunne og SÅÅÅÅ gode så burde de uligens vært litt rimeligere så "folk flest" tør å prøve de, også evt øke prisen når de har fått en kundemasse???

Skrevet

Kunne ikke la være å prøve dem, sånn for eksperimentets skyld... Vi skulle grille i sommer og angret kraftig på at vi ikke hadde kjøpt en pakke med vanlige pølser eller annen grillmat i tillegg! Fisk er best som fisk og pølser best som pølser.

Skrevet

Ja, fysj. Det blir med den ene gangen. Jeg spiste halve pølsa og heiv den. Samboer som normalt er matvrak og alltid må spise opp det vi har handlet inn, spiste to og så kasta han resten.

Skrevet

Urk nei, enten spiser man laks eller så spiser man pølse:-p

Jeg greide heller aldri å smake på "dus" (blanding av melk og appelsinjuice)..hehe..

Skrevet

De var grusomme. Laksefile er tusen ganger bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...