It's all about me Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Har ikke klart å smake på de ennå selv, de lukter jo helt jævlig. Men 2 åringen elsker dem, er jo pølser..... Sa jeg at han absolutt ikke liker fisk? He he he.
Gjest -<<- Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ja. Smaker greit nok, men både jeg og ungene var enige om at ren laks er mye bedre.
Hikken Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Var en diskosjon om det her for noen mnd siden, og alle som skrev var ganske enige om at de smakte helt for j*vlig ;-)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Her i familien spiser vi vanlig fiskefilet og trenger heldigvis ikke å kamuflere prima vare med pølsesmak.
It's all about me Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Det er SERLVFØLGELIG ønsket her også, men har man en kresen gutt så har men en kresen gutt. Og da er laksepølser bedre enn ikke noe fisk i det heletatt.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Nei fytterakkern!!! :S De smakte rett og slett HØGG!!! Til og med katta nekta å spise de, og hun er matvrak!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 De smakte vondt, helt HEKKAN!!! Og den ene gangen vi hadde de så ga jeg de for all del ikke til Jonas...
2søtesmåh Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Jeg tør heller ikke kaste bort nesten 70 kroner på noe jeg meste sannsynlig ikke liker..Og her i huset siser vi alle helgrillet laks/ørret og laksefilet og det får være..Kjøpte lakseburgere en gang, og skulle lage "hamburgere" av de, akkurat som man lager vanlige burgere...Men gud bedre¨,- de smakte laksegele eller noe annet rart....;o( Svarene her inne bare bekreftet mine mistanker...Og hvis de var SÅÅÅ sunne og SÅÅÅÅ gode så burde de uligens vært litt rimeligere så "folk flest" tør å prøve de, også evt øke prisen når de har fått en kundemasse???
twilla Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Kunne ikke la være å prøve dem, sånn for eksperimentets skyld... Vi skulle grille i sommer og angret kraftig på at vi ikke hadde kjøpt en pakke med vanlige pølser eller annen grillmat i tillegg! Fisk er best som fisk og pølser best som pølser.
Simbasa Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Ja, fysj. Det blir med den ene gangen. Jeg spiste halve pølsa og heiv den. Samboer som normalt er matvrak og alltid må spise opp det vi har handlet inn, spiste to og så kasta han resten.
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Urk nei, enten spiser man laks eller så spiser man pølse:-p Jeg greide heller aldri å smake på "dus" (blanding av melk og appelsinjuice)..hehe..
Jerrys jente Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 De var grusomme. Laksefile er tusen ganger bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå