Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg er overlykkelig idag da jeg var på ul og fikk se den lille spiren vifte med armer og ben og hjertet dunket=D Utrolig god følelse...legen sa at d så helt perfekt ut=) Jg har aldri hatt d bedre....riktig nok har jeg vært superkvalm og ikke fått til å spise noe særlig men d er virkelig verdt d å være sjuk når du ser hva du har i vente!!!=)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 ååå!!! gratulerer så mye!!! det er en helt utrolig god følelse når man har vært og fått sett hjertet for første gang!! jeg roet meg helt ned jeg da!! og det kjente jeg kroppen trengte!! nå vart jeg gla på dine vegne..!!! ;)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jah føler meg liksom 30 kilo lettere nå:-P med en gang jeg så hjertet bynte jeg å hylgrine:-Phehehe...og enda bedre var d da legen sa at d var helt perfekt...den lå helt perfekt til og d var ingen problemer noen steder=)))) Aldri vært så glad jeg !! Så jeg tar sjangsen på å fortelle d til litt flere folk idag=)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 så godt og høre..!! var du på st.olavs el? hvilken lege har du evt der..? jeg har hu derre aurora jeg... lita asiatisk dame.. blir litt stressa av a noen ganger,men går greit..! :) håper kvalmen din letter litt oxo nå da, siden du har fått litt bekymringer ute av verden!! ;)
*tullemor* Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Åhh... Så morro æa! :-)) Hvor langt er du på vei da? Gleder meg til å dra på UL jeg også.. Går kanskje mer opp for meg da også :-)
trallatausa Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 åååå så herlig... så lykkelig du må vere.. Når får man ta ul for å høre hjertelyd egentlig?hvor langt er du kommet?
snuppeline_med_frø:) Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 det er en helt utrolig følelse og båe se og høre hjerte banke:) man begynner på en måte og fatte litt av det som skjer inni der og det blir mer virkelig for en...jeg og sliter veldig med kvalme hele dagen men det er verdt det så lenge alt egetlig går bra men den lille der inne. jeg tok første ul da jeg kun var 6 uker på vei og den andre da jeg var litt over 9 nærmere 10 uker...begge gangene kunne han høre hjerte slå, spesielt nå andre gangen.:)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 jeg er 9+4 i dag=)Jeg er verdens lykkeligste idag jah=D Jeg var på st.olavs jah...hu aurora hadde jeg da jeg mista sist...hu gav meg den værste nyheten man kan få på en megen uproff måte...så jeg har banna hu fra livert mitt rett og slett:-Phuff..jeg liker hu ikke...jeg fikk en meget kos mann som heter salvesen til etternavn...helt fantastisk fyr ,så jeg er fornøyd med han =) jeg fikk også tilbud om å være med i en undersøkelse...den er helt safe og d gikk ut på blodstrømmning i livmora osv..da får jeg masse ul utenom de vanlige..så jeg skal dit igjen neste uke=)=)eneste teite med d var at jeg må gi en blodprøve for hver gang....menmen..d er verdt d å få se bebien kjempe ofte=D Jeg letta og ble 30 kilo lettere etter ul så jeg er faktisk ikke så voldsomt kvalm mer...rart...men kjenner d seff ennå men legen sier d må være fordi jeg var så redd..for at d skulle være noe galt igjen...så jeg ble kvalmere av å være så anspent...kroppen er rar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå