lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva er disse tre pinnene som er med disse lerretene (ikke til den minste) til? Jeg ser jo at det er åpning i hvert hjørne til å ha de hver sin vei, men hva er poenget?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Ok.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 what??? skjønner fortsatt ikke:S
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Følger en pose med kiler med lerretene (kjøper blanke lerret for å male på)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 ja, det har jeg sett, og har heller ikke forstått hvorfor de pinnene er med... men skjønte ikke det der med å avstive lerrete...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 Nei, egentlig ikke jeg heller.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Dytter litt på denne siden jeg har tenkt å kjøpe lerreter og male med barna til jul. Og hvilken maling bruker dere? Kan noen gi meg ett navn? Og hvor får dere tak i lerret og maling?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg kjøper både lerret og maling på europris. Bruker acryl maling.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Jeg har bestilt lerret på Panduro.no, og der var det ikke med noen pinner tror jeg mener å huske. Ikke fått malt noe enda, men skal prøve en dag. Eller jeg skal ikke male noenting, det er sønnen som skal få den gleden. Vurdere å grunne hele lerretet først da, slik at hele får farge på seg. farge har jeg også kjøpt på Europris etter tips fra storebror og knerten.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2008 koselig å se at du har fulgt mitt tips;) Jeg har grunnet noen lerret før barna har malt, men de har også malt hele lerretet uten grunning, prøblemet hos oss er at de vil male hele, og godtar nesten ikke å ikke male hele når jeg har grunnet. Spørs selvfølgelig alderen på barnet, og hvor tolmodig han er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå