Gå til innhold

Magen stram og hard.. Hva kan det være?


- Silje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det nok kynnere;) Kynnere trenger ikke være vonde i det hele tatt. Jeg har hatt mange i begge svangerskap. Kan være ubehagelig å gå, men trenger ikke å være det. Veldig forskjellig hvordan de oppleves tror jeg. Og de har være veldig forskjellige med mine.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Takk for svar :-)

Tror ikke jeg har hatt noen tidligere i svangerskapet. Er førstegangsfødende, kan dette være tegn på at fødselen ikke er så langt unnna? Eller kan man gå med kynere i lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man har kynnere hele svangersapet, men førstegangsfødende kjenner dem som regel ikke så godt. kynnerne trener livmoren fram til riene overtar..i mitt første sv.skap kjente jeg bare kynnere etter sex, nå kjenner jeg kynnere bare jeg nyser litt omtrent. men det er forskjellig fra gravid til gravid og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent dem godt fra sånn midtveis i svangerskapet, men da kom de bare om jeg anstrengte meg. Særlig når jeg gikk tur i raskt tempo. Nå mot slutten kommer de mange ganger i døgnet, men sterkere når jeg er i bevegelse enn om jeg er i ro. Er andregangs, men mener det var ganske likt sist. Rart at du ikke har merket dem før nå, men det er jo så individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...