Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Er ganske høygravid og venter og venter, er så redd vannet skal gå når jeg sover og har også tenkt på at når jeg kommer hjem så vil jeg sikkert blø mye, er det noe å få kjøpt som jeg kan ha under lakenet? så slipper jeg å grise til sengen? bedre å vaske evt kaste laken.. Og evt hvor får jeg kjøpt dette?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Du kan jo kjøpe sånn typisk "tisselaken"! Det har jeg gjort. Det får du på ikea og princess i allefall!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Hva med ett tisselaken?? Kan kjøpes på Ikea og Sparkjøp og sikkert ange andre butikker..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Det var kjekt.. ja det skal jeg få kjøpt. takk
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Engangstisselaken "kladder" slike de har på sykhuset får du på apoteket. Bare å rulle sammen og kaste ved søl. Evt latekslaken fra "kondomeriet"- butikker... men det kan kanskje sende noen gale signaler til gubben??!!?? ;-D
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 finnes sånne sengebleier også å få kjøpt på apoteket..er sånn engangs greier. brukes på sykehjem, og sjukehus osv. Jeg brukte det til ungene når de sluttet med bleie på natten. Koster litt over 100kr for en pakke med mange sånne sengebleier oppi..usker ikke hvor mange..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå