Gå til innhold

"Festlige" komentarer til høygravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 9 måneder siden jeg var høygravid, så jeg kan se på det hele i et humoristisk perspektiv, men i øyeblikket ble jeg rimelig forbannet.

Jeg sitter på kjøkkenet i min fiiine grønne kjole, og føler meg egentlig ikke som en hvalross akkurat denne dagen siden jeg hadde pyntet meg litt med kjole og alt. Så kommer min kjære mann og plukker ei pære fra fruktfatet, setter den på bordet ved siden av meg og tar et bilde av meg og pæra. Dere var så fin....

Jo takk skal du f... meg ha, så jeg ser ut som ei PÆRE???

Jeg var sint der og da, men når jeg ser på bildet av den høygravide meg i den grønne kjolen og pæra, så må jeg le litt jeg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. dritbra. Du får dagen min til å lysne :D

Skrevet

Hva med denne:

Vi var i syden når jeg var 30 uker på vei og jeg hadde fått stooor mage.. Etter mye om og men klarte je å komme meg opp på en flytemadrass liggende på ryggen.. etter hjelp fra mannen min.. Smilene sendte han meg av gårde utover sjøen og ropte høyt: "SE OPP FOR HVALFANGERE, KJÆÆÆRE!!!!"

 

Veldig morsomt nå , men ikke da...

Skrevet

Haha.. hvem sier at mennene ikke har det moro under svangerskapet?

Skrevet

Hehe, hørtes ut som om han hadde det veldig festlig ja

Skrevet

Hehe!

 

Jeg hadde pyntet meg og kom til kaffen i en konfirmasjon, da min onkel kommenterte min høygravide mage med "Og der er du ja, klar for ballongleken ser jeg." Jeg ble bare flau på hans vegne..

Skrevet

Tja, det var han kassamannen på rema som kastet ett blikk på magen min og kikka skeptisk på meg med en: Jøss skal du ha tvillinger eller???

 

Litt diger jeg ja...:P

Skrevet

På slutten av svangerskapet med andremann skulle jeg på julefest i barnehagen til sønnen min som var 4 år. Jeg hadde store problemer med å finne kjole, og prøvde noen av mine "vanlige" kjoler. Klarte såvidt å presse meg inn i en rød kjole som hadde litt stretch, og syntes egentlig ikke jeg så så verst ut. Da sønnen min og mannen min så meg, ble de helt stille begge to. "Åh, mamma! Sånn kan du ikke gå, du kommer til å sprekke!" sa sønnen min, og mannen min sa at han syntes jeg fortjente en ny kjole...!

Jeg tok hintet:)

Skrevet

Får jo av og til høre; "Kom da tjukka"! Hehe, men tar meg ikke særlig nær av det egentlig :) Måtte le litt av meg selv idag- Prøvde min gamle vinterkåpe, den er hvit og tettsittende. Fikk igjen de to første knappene, også gikk det ikke lengre.. Magen bare buulte ut. DA følte jeg meg tjukk :P Samme som da jeg hadde utebuksa på idag, fordi det er snø og kaldt. Da jeg satt meg ned i bilen hørte jeg bare trykknappene på bukse sprette opp. Så jaja :) Litt selvironi må man ha :D

Skrevet

Hvis jeg er irritert eller frustrert over noe pleier mannen min å stryke meg over armen og si" det er ikke deg, men hormonene dine....". Han sier det med latter i stemmen, så jeg tar det ikke så veldig seriøst...

Skrevet

Da jeg var ca. 20 uker på vei, skulle jeg bli med pappa og stemor på hytta. Da han kom for å hente meg, tok han ett blikk på min beskjedne, lille mage og sa: "Jøss! Hvis du er SÅ stor nå, hvordan kommer du til å se ut til jul??"

 

Nice, pappa.

Skrevet

"-Nå er vel terminen rett rundt hjørnet?

- Nei, det er ca tre mnd til.

- HVA? Du ser jo SPREKKEFERDIG ut!"

 

"Skal du ha en baby eller en elefant?"

 

"Hvor mange er det egentlig der inne?"

 

"Er det tungt?" (Neida ikke i det hele tatt...)

Skrevet

Den søteste var vel den lille gutten som etter å ha betraktet meg en stund med en alvorlig mine, hoppet ned fra bussetet sitt, tasset bort til meg, der jeg tronte som en sperreballong med bein på, og sa : "Du damen? Hva har du egentlig spist?"

 

Halve bussen hørte det og humret stille for seg selv, mens mammaen rødmet, og jeg forklarte at det bodde en baby inni der. "Hm, snodig!" sa han, og tuslet tilbake til plassen sin!

Skrevet

Morsom tråd!

 

Min far begynte å synge på danseband sangen: "Nei,så tjukk du har blitt, du har jammen lagt på deg litt"....

Jeg var fem mnd på vei.......ja ja, litt selvironi må man vel ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...