Gå til innhold

Jeg rakk ikke komme til 3. trimester en gang...


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

For dattera mi ble født natt til i går, bare 27+3 uker.

Nøyaktig 3 måneder før termin!

 

Jeg var litt forberedt på at det kunne skje, for jeg hadde prematur vannavgang fra 28/10 og hadde derfor ligget og ruget på sykehus i drøye to uker før riene plutselig satte i gang.

 

Det ble keisersnitt siden rompa var ned - blir alltid det når det er såpass tidlig.

 

Heldigvis ser det ut til å gå bra! Hun hadde fått lungemodningssprøyter på forhånd som har hjulpet veldig, så hun trenger ikke en gang respirator. Får bare litt luft blåst inn med cpap, men puste gjør hun selv :) Stor jente for alderen; 1225 gram.

 

Blir et uendelig langt sykehusopphold før vi får henne med hjem, men vi får bare ta en dag om gangen.

 

Kryss fingrene for oss!

Lykke til videre for alle dere som fortsatt har lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med en liten jente. Uke 27 er jo tidlig, men krysser fingrene for at alt går bra.

 

Du må si i fra hvordan det går med dere da.

 

Gratulerer igjen som mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk lita jente dere har :)

 

Ønsker dere MASSE lykke til og krysser alt jeg eier og har for at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre med den lille jenta deres også:) kommer nok til å gå bra d der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var tidlig! Men puster selv og veier allerede 1225g høres jo lovende ut:) Jeg er i dag 27 uker og 4 dager, så vår jente er ganske jevnaldrene med din da! Man vet jo aldri hvordan det blir, eller hva man bør være forberedt på. Masse lykke til Endorfina:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker masse på dere, selv om jeg ikke vet hvem dere er. Så flott at hun er sterk og har vilje til å klare det hun vil. Det gjør meg så glad.

 

Jeg skal sende så mange gode vibber jeg bare kan. Dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...