-dolly- Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 noen som vet hvilke skader p-pille bruk i svangerskapet kan gi? Har en veninne som kan være 5-mnd på vei, hun kjenner noe som ikke kan forklares som noe annet enn liv.... definitivt ikke luft...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Skade kan det nok ikke gi=) det tviler eg på men fosteret får vell kansje i seg hormonene det også(?)
87mira Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Har to venninner som fikk barne der de gikk 3 og 5 mnd inn i savngerskapet med p-piller... Og de barna har ikke tatt skader av det...De er foresten 7 og 1 år nå, fortsått like fine.. Men helt etter boka er det vell ikke...
Tigerpote Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Det er ikke påvist fødselsdefekter ved inntak av p-piller under graviditet, men som hovedregel skal man ikke innta medisiner overhodet. Ville ikke tatt abort, men snakket med lege så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå