Gå til innhold

ull body og ull strømpebukser til baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter men finner det ikke noen steder. Er det ikke vandlig å bruke det på baby på vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig å ha det, d står vertfall på alle lister eg finner at ull undertøy trenger babyen om vinteren:) eg har sitt at på Cubus, så har di vertfall ullundertøy, både boddy og trømpebukse

Skrevet

Janus

Nøstebarn

Tom og Trine( sparkjøp)

Ullrik

Prøv å søk på nettet, så finner du ut om de har utsalg nærmt der du bor, eventuelt nettbutikk.

:-)

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

Jeg og vil bruke ull på min lille gull når han kommer ut. Men begynner ikke ull klørene på str 60? og det er jo alt for stort. Trenger str 50.

Skrevet

Jeg kjøpte ullbody på H&M i str. 56..

Det var den minste størrelsen der.

Men har hørt de har en del ting på Sparkjøp og Cubus også:o)

Skrevet

Jeg har kjøpt ulltøy til babyen i str50 på sparkjøp og Reflex.

Skrevet

Merket Joha har ullboddy og strømpebukser i str 50 og også mindre. De selger det på Barnas Hus bla.

Ellers har nøstebarn små størrelser.

Jeg får baby i januar og skal bruke ull på nurket:-)

Skrevet

krabaten.no....ullbodyene begynner i str 50 hvertfall,og dei er litt store i str men gjer ingenting...

Skrevet

Troll ulltøyet er kjempe bra, og det hvite ulltøyet er det mange barn med atopisk eksem som bruker:-)

anbefaler det:-)

Skrevet

de har ullbodyer helt ned i strl 50 på hennes. Der har de også bukser uten fot man kan bruke også:)

Skrevet

Ull undertøyet på cubus har jeg brukt til min gutt i 5 år nå, og er KJEMPE fornøyd :)

Tror de har mindre enn str 60. Men det har absolutt ikke vært nødvendig til mine to gutter. Så jeg er ikke sikker.

Skrevet

NB! Hvis babyene viser tegn til å ha atopisk eksem, så skal de ikke ha ull mot kroppen. Jeg kjøpte også inn ullklær, ullskinn m.m., og uten at jeg var klar over det forsterket jeg plagene til minstemann... :-(

Skrevet

Ang strømpebukse; MP (dansk) 50 % ull er kjempebra ( og litt dyrt).

Sofa har også fungert bra; holder godt såfremt vaskes på ullprogram. Bruker fortsatt str 60 på baby 68 cm.

Foretrekker ull da føttene ofte er litt klamme.

Skrevet

ullbody og ullstilongs finnes på hennes og mauritz. For baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...