Nickey Mouse Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Her er det lenge siden jeg har skrevet! Men jeg greier ikke å holde kjeft lenger! Jeg er graviiiiid! Om enn veldig tidlig, men uansett!.. Noen må jeg jo rope det ut til! Egentlig hadde jeg tenkt å vente enda litt til, men siden førstemann er blitt 4, så er det sikkert på tide. Egentlig er det vel aldri en optimal tid å bli gravid, så da er det like greit at det bare skjer nå! Ble sykemeldt i 2 uker på fredag. Skulle egentlig bare til legen for å få en penicillinkur for uvi, så lurte hun på om jeg trengte noen dager for å komme meg. Som sant var, så svarte jeg at jeg egentlig ikke hadde tid til det... Vel, pang, to uker sm... Med beskjed om å legge på meg, senke blodtrykket og glemme jobben litt. Så nå føler jeg egentlig at jeg er litt "jukse-sykemeldt", men jeg nyter det også... Phu, ble langt og usammenhengende dette, men jeg er glad! Og jeg må få det ut et sted! En god dag til alle dere her inne
lionkittens Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Gratulere =) Men hang meg litt opp i at du fikk penicillinkur når du er gravid jeg da ............. Kan det stemme da ? :/
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 å, gratulerer så mye! det blir spennende for dere:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 GRATULERE SÅ MASSE:) LIONKITTENS: jeg fikk oxo pencilin når jeg gikk gravid. er ikke mange å velge mellom da, men finnes noen som gravide kan bruke:)
Nickey Mouse Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Visste ikke at jeg var gravid da jeg fikk penicillinkuren. Eller, vel, jeg hadde jo begynt å få mistanke... Fikk Trimetoprim, men fikk en annen nå på mandag. (Va raskt oppe med felleskatalogen da første testen var positiv). Ah, forrige gang jeg var gravid var jeg student og fikk litt panikk, denne gangen er vi etablert og jeg føler at det er en helt annen situasjon jeg kan nyte! Men det er da blitt en nydelig og trygg gutt ut av vår første også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå