Klar Som Et Egg Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Var der i dag for å levere søknad om foreldrepenger og for å spørre noen spm ang dette.. Der blir jeg møtt av en potesur mann som ikke virket intr i å snakke med meg i det hele tatt.. Nedlatende, sur og uengasjert liten tass.. I tillegg snakka han veldig dårlig norsk (mulig noe finsk inni alt tullet..), virka ikke som om han skjønte hva jeg spurte om i det hele tatt, og når jeg fikk svar på noe skjønte jeg ikke kvekket av hva han mente.. og så nedlatende holdning, fytti! Men nå er papirene levert, og jeg får bare krysse fingra for at han ikke har brent de opp allerede, men sender de inn og jeg får pengene mine-- men, time will show.. Andre gang jeg er på dette NAV-kontoret, og like skuffa over hvor lite behjelpelige de er der! NAV kontoret der jeg bodde før var sååååå mye bedre! Lurer på om de fleste NAV-ansatte må på et personlighets-kurs før de begynner der: lær å behandle klientene deres på værst mulig måte, så kanskje de ikke gidder å komme tilbake....... Jippi, nå skal vi være ekle mot de som kommer hit og trenger vår hjelp! Måtte bare få det ut, regner med at det er fler a dere med lignende historier........
BabyBlue Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Velkommen i klubben! Jeg satt der her om dagen, og jeg kom frem til at for å jobbe i Nav må man ha musegrått hår, shabby utvaska klær som var poppis på 90 tallet, se like sur ut som du høres ut som, og ikke like å jobbe med mennesker. Jeg har til dags dato IKKE møtt en person på navn som virker hyggelig, er i 20-30 åra eller lever i 2008!! Er ganske utrolig!!
Seels Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Må si at av tre personer jeg har møtt på NAV, har to vært flinke, profesjonelle og hyggelige. Men hun tredje...............OMG! Det slo meg at hun var gitt opp av NAV og at de til slutt måtte ansette henne selv for ingen andre ville ha henne. Makan til høne.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 hyllest til NAV Vi strever og sliter jobber og driter hva vi enn gjør så blir det ikke som før Man skatter og betaler de regjerer og befaler Helst ikke gjør en dritt og iallefall ikke stå på ditt her er det NAV som gjelder og til dem du melder slik at de kan kutte trygd helst sånn at du ikke får maten tygd Er du derimot sløv og lat Så får du servert på et digert sølvfat Jobber du og bidrar litt så får du ikke en jævla dritt Virker omtrent som de prøver på å mest mulig arbeidsløse få for på det viset de saken legger frem skulle man ønske man aldri måtte jobbe igjen Så hipp hipp hurra for jævla NAV De klarer virklig å gjøre ting til et kav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå