BabyBlue Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Trodde det bare var å sette i øra å legge dingsen på hjertet jeg? Har fått et stetoskop nå så jeg tenkte jeg liksom skulle høre litt av babyen, men jeg hører jo ingenting
svirrehodet Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 det er det, men stetoskop fanger opp hovedsaklig andre lyder, så det blir for mye støy der... et glass fungerer mye bedre.. slik som vi tyvlyttet med da vi var små..
BabyBlue Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 hehe ja men det fungerer så dårlig for meg å bruke...har ikke så lange ører
svirrehodet Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 uffda, tror hjernen min har kortslutta for dagen!! hehe, jeg tenkte ikke så langt!:-)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Du maa "slaa det paa". Vri selve klokka, som den heter. De aller fleste har en saann laas.
svirrehodet Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 hehe, snakker du om hodet mitt eller stetoskopet nå?:-) slike stetoskop har jg isåfall aldri vært borti..
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Haha.. stetoskopet ja! De aller fleste jeg har vaert bort er saann. (Mitt eget ogsaa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå