Gå til innhold

32uker og 2,4kg. *

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på ul i dag og lille(store) gutt veier 2,4kg allerede. ville bli over 4ved fødsel

noen her som har fått estimert vekt? stemte den? hva estimerte de og når i sv.skapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også på UL i uke 32, og fikk akkurat samme beskjed som deg! :) Har ikke termin før 22 desember, men skal gi beskjed om det stemmer! ;) Ser du er fra Larvik, kan jeg spørre hvor du tok UL?

Skrevet

var 27 uker og babyen veide da 1050gr..

Skrevet

Var på vektestimering forrige gang jeg gikk gravid. Fikk da vite i uke36 at babyen var under 2,5kilo. Det var han ikke, han var 3052g.

Skrevet

første gang jeg var gravid mente de at frøkna var godt under 3 kg,men var 3600 og 52 lang da hun kom tilverden 3 dager etter undersøkelsen.

men den legen sa mye rart egentlig.

nå er jeg i uke 29-6 og tok en ultralyd i dag. barnet veide da 1700 g.en annen lege denne gangen

Skrevet

tok hos tore lunde på fritzøe klinikk. bruker egentlig grønvold, men dette var haste time, så fikk den som var ledig..

var på 3d i tønsberg i uke 28 og da var han 1110gram. så han har lagt på seg myyye på kort tid

Skrevet

den 10/11 var jeg på sånn sjekk, da var jeg 34+5 eller noe.. da var vesla 2550gr.. sa ca 3500 ved fødsel.. tror je ikke men :P

Skrevet

gutten min var ca 2600g på 32 ukers ul,legen regna med at han ville være mellom 3500 og4000g ved fødsel og han kom med en vekt på 3890:)

Skrevet

Bare lurer på en ting... Hvordan finner de ut hvor tung babyen er når den er inni magen? Det var ingen lege eller jordmor som sa noe om det da jeg var gravid med nummer en, og heller ikke denne gangen...

Skrevet

godt spørsmål:)alle jeg kjenner som har hatt ul i uke 32 har fått vite ca.vekt...regner med at di regner det ut etter mål eller noe??er ikke godt å si:)

Skrevet

Tror de ser på lengden og så ser de på sjema hva gj.snittsvekta er. Var i allefall det de gjorde forrige gang jeg var på u:) 1,2 i uke 24 eller noe

Skrevet

En venninne av meg fikk beskjed om at datteren kom til å være rett over 4 kg, men da hun ble født (på termindato) var hun 3,2. Derfor jeg er litt skeptisk på hele greia. Skjønner liksom ikke hvordan de skal klare å måle hvor tung babyen er...

Skrevet

de sa til meg også at de trodde han kom til å veie 4-4,5 kg ved fødsel så jeg var på mange kontroller, men når han kom veide han 3,5 kg.

tror det er veldig upålitelig.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det :-)

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

estimert til 2500 g i uke 37 og 2520 g i uke 38, var 2330 g ved fødsel i uke 39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...