Bolla med en til Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Var hos jordmor i dag 36 uker på vei og hodet har festet seg. Er ikke det litt tidlig når det er nr 2? Har mye nedpress og mens murringer. har rett og slett ikke tid til å føde før tiden, men det føles litt sånn ut. Sikkert bare hysterisk. noen som vet?
2 x gull Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Er 2. gangs og hodet festet seg i uke 35. Jeg reagerte litt på det for jeg hadde jo hørt at 2. gangs kunne gå med u-festet baby helt til pressriene så og si. Men gynekologen sa at neida, det var fullt mulig å feste seg tidlig for flergangsfødende også. Alt er mulig. Har hatt mensmurringer, kynnere, stikking, 2 cm åpning i flere uker, slimproppen gått for lengst, men jeg føder ikke for det. Er 38 + 3 nå og iiiiingen tegn til å komme lenger en murring. Som en dårlig bil som nekter å starte.
Bolla med en til Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 ha ha, ja da kan jeg sikkert bare ta det med ro. Er helt nødt for å pusse opp badet ferdig før hun kommer. Ha masse sex så kommer nok ungen ut skal du se.
2 x gull Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Tror jeg sliter med å få med typen på det, han har ikke villet siden august, han sier han ikke vil ha sex med babyen. Hadde det vært opp til meg så hadde vi kjørt på nå for å få det hele i gang.
svanemamma Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Da jeg gikk gravid med nr.2 var hodet festet i uke 36. Han ble tatt med planlagt keisersnitt i uke 38, men det var ingen tegn til at han hadde tenkt seg ut før termin. Så det kan godt hende at din lille skatt også holder seg inni magen litt til. Denne gangen ligger frøkna inni magen på tvers, så jeg håper hun har tenkt å snu seg. Er 31+0 i dag.
2barnsmamma77 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Med meg festet nr. to seg i uke 32, er nå i uke 39 og venter på at jeg skal komme i gang med fødselen..
Lillemy2004 Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Hei jeg er uke 36 og hodet er festet. sist festet det seg ikke, men da det ville ut på mandag festet hodet seg. fikk 1,5 cm åpning men stoppet opp så nå er jeg sendt hjem med beskjed om og leve som normalt men ikke overdrive. Kan nok se ut til at jeg føder før tiden. klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå