mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 jeg kom til å tenke på noe, det er jo en baby i hus på julaften!!! hehe=P har ingen aning hva vi kan kjøpe til Dattera vår:) når man skal kjøpe til andre babyer, er det som regel klær eller noe smykker feks...syns dette kanskje blir for tamt til egen unge:) føler vi liksom må ha noe "større" når det er første gaven til litja! noen som har noe forlag?=)
flypapir Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Kjøp noe dere trenger. Tripptrappstol, bæremeis, voksipose, vippestol ol....
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Hva med en babygym eller no? Jeg har lyst å kjøpe smykke til tulla vår:)
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 kanskje det! jeg kommer vel til å kjøpe smykke og! hehe:p men det er liksom litt kjedeli med materielle ting=P hvis du skjønner?
jasu88 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 har ikke tenkt så mye på julegave, man bruker jo faktisk myye penger på utstyr å slikt som skal være klart til den lille kommer... men så har jeg termin 13 desember så d kan bli veldig tett til jul, å da blir d kanskje ikke noen gave.. hvis ikke h*n kommer før da..
birrisj05.02.09 Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Kjøp noe utstyr dere trenger eller babygym f.eks.. en baby skjønner jo ikke dette med gaver uansett :-)
matekoss Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 enig med dere to siste, man må jo ikke kjøpe noe bare for å kjøpe. Men er hyggelig med en gave fra ev. eldre søsken. Til dattera min, satt jeg heller penger på konto de første årene, vi fikk så mye ting og tang av andre både til jul og bursdager. Blir fort fullt i huset, og dette skal lagres når det ikke brukes mer.
Eline på vei med nummer to Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Vi har kjøpt en symbolsk gave, ser ikke poenget med å kjøpe npe stort og dyrt siden vi allerede har brukt flerfoldige tusen på utstyr og den lille vil uansett ikke skjønner noe av det... Så vi har kjøpt "Den store juleboka" fra Aschehoug, kommer til å skrive en liten hilsen inni, og forhåpentligvis ta den fram hvert år rundt advent/juletider og lese til småtten. En gave vi kan ha glede av lenge alle tre
birrisj05.02.09 Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Åh ja, bøker! Jeg elsker bøker! Bøker er superbra gave! Går jo an å kjøpe sånne eventyrbøker osv, selv om det ikke blir brukt på noen år..
Popelko Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 vi kommer ikke til å kjøpe noe den julen her, siden han ikke skjønner noen ting... blir liksom vi som både kjøper det og åpner det, og han skjønner fortsatt ingen ting... og han får jo det han trenger av oss uansett
☆☆☆(☆)80 Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Ikke så verst å få livet i gave heller,da...
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Vi skal kjøpe vippestol til snuppa til jul. Det trenger hun uansett! Som andre sier, hun skjønner jo ikke noe av det uansett, men vi vil jo kjøpe noe til henne uansett:) Ville følt det veldig rart om det ikke skulle ligge en pakke under treet til henne fra oss liksom... Men likegreit å gi noe som hun trenger:)
en av hver Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Det har overhodet ikke slått meg å kjøpe gave til babyen. Tror ikke det blir noe, selvom det med juleboka var en god ide. Da kan snuppa tenke på den første jula da hun blei født senere når man leser i boka.. Kjempe-ide egentlig.
MammanTilKjetil Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Jeg skal rett og slett være så kjedelig å sette inn penger på en konto til babyen. Han er så liten at han har ikke noe glede av en presang uansett. Og så har jeg jo alt jeg trenger til han.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Jeg synes babygym er en kjempegod idé hvis dere ikke har det fra før. Det er jo en leke og noe man antagelig ville kjøpt uansett. Vi brukte vår myye til førstemann! Selv tror jeg bare jeg skal finne et eller annet vi har kjøpt av utstyr (klær eller noe sånt) og legge under treet, men ikke kjøpe noe spesielt til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå