Gå til innhold

Hvilken pose hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor??

Odenwalder dunpose ser jeg er på tilbud på barnas hus til 1499,-

Voksi Urban har også tilbud nå til 1499,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alt valgt, og mitt valg falt på Odenwalder sin.

De skal vel være omtrent like gode, men jeg synes altså denne var finere :) Penere både utforming og farger. (Og den lilla jeg fant passet så utrolig bra til den brune vognen;)

Skrevet

Ok.. er vanskelig..er vel dunpose begge to, og de kan vel brukes på sammen måte og samme lengde.

Skrevet

Vi har skinnpose (nesten lik den de har på www.nostebarn.no) til nummer en, og siden hun fortsatt kan bruke den så har vi bestemt oss for å prøve Voksi Urban til nummer to :-) Syne den virker kjempegod!

Skrevet

Leste litt nå og forsto at Odenwalder dunpose ikke kan åpnes i bunnen, stemmer det? litt dumt hvis det er sølete sko osv.. for det kan man med Voski Urban..

Skrevet

Den blir som en sovepose, med glidlås ned (men ikke hull i bunnen så vidt jeg kan huske). Men jeg vil da ikke ha sko på oppi posen da.

Skrevet

Nei det er sant Maya hehe...

Skrevet

Hei Tullemor :-)))

Der var du jo! Kan du sende meg PM? Jeg kommer ikke inn på den andre private gruppen vi har på den andre nettsiden for jeg må på jobben og aktivere den fra en annen mailkonto (puuuh for en forklaring)

Jeg har hatt Odenwälder til sønnen min og den har han brukt hele tiden og bruker den fortsatt. Er kjempefornøyd med den. Siden han bruker den fortsatt har jeg faktisk kjøpt enda en til den nye lille som er på vei. Har altså to stk, en mørkeblå og en grå, begge med bamsefiguren inni. De er veldig ettertraktet på finn også, så disse får man lett solgt etterpå om man vil.

Jeg tar av sølete sko før jeg legger han i posen, har heller på doble ullsokker og så legger jeg bare de skitne skoene i kurven under vognen så lenge.

Skrevet

Hei 2x gull... hva er forskjellen på disse posene da?

Det så ut som den Voksi Urban var lenger og kunne brukes lenger sef..

Så du er hjemme enda? hehe uff får håpe det skjer noe snart..

Skrevet

Vurderte aldri Voksi urban, ikke noen spesiell grunn til at jeg ikke gjorde det da. Men jeg hadde hørt så mye bra om den andre og syntes den var så søt med den myke bamsen inni. Er iallefall veldig fornøyd. Varm og god er den. Den MÅ tromles etter vask, og da sammen med noe til å banke opp igjen dunet så den blir god og fluffy igjen. Trommelballer eller rett og slett et par joggesko i trommelen gjør susen. Ellers blir den ødelagt.

Jadda, jeg er hjemme ja, her skjer det iiiiingentiiing :-(

Har du våget deg på å spør om det er guttegull eller jentegull du har i magen?

Skrevet

Hehe nei jeg vet ikke enda. Skal på ny måling i morgen så jeg får se, mulig han tar bare innv og måler da venter jeg til neste gang igjen.. 4 uker til nå så skal jeg få være mer oppe og jeg gleder meg så. I morgen er det fysiotime og det skal bli godt, bekken og rygg er helt ødelagt og klarer så vidt å gå, ligge eller noe som helst. Men jøss skal ikke klage :o) hehe.. tør jo ikke det.

Skrevet

He he, ja for all del ikke klag, da får du bank!!! He he, men ikke av meg, av meg får du bare KLEEEM!!!

Skrevet

Hva er målene på Odenwalder??? Kan den fåes i flere lengder? Kjipt å måtte brette fotenden sammen nede i bagen evt..

Tenkte litt på Voksi urban siden den er liten! Men blir ikke den kjeeeempe lang når man skjøter på den store delen siden den sies å kan brukes til barnet er 6 år..??... Da regner jeg jo med at mitt barn ikke bruker vogn lenger iallefall! ;)

Skrevet

Hadde ikke valgt Voksiposen i alle fall.

Den er jo livsfarlig glatt og jeg hadde aldri turt å løfte ut en slik pose av vogna MED en baby inni. Mista jo posen da den skled mellom hendene på meg i butikken. Det avgjorde det for meg i alle fall.

Skrevet

Kjøpte Odenwalder dunpose fordi den er praktisk, ikke glatt som nevnt her og en lun god pose ! Samtidig er den myyye finere enn Voksiposen! Min er petrolblå¨.

Skrevet

Den er (circa - vanskelig å måle;) 80 cm foran og 115 cm bak.

Glidlåsen går på midten, også under fotenden.

Jeg bretter den ikke i bunnen, men "dytter" posen litt inn i enden slik at den blir litt kortere i bag. Hørt man kan bruke de til de er circa 4 år.

Skrevet

Vi har kjøpt Odenwalder...

Jeg tenkte ikke på å se på noen andre poser engang...

Syntes den er kjempe fin.

Kjøpte grå som matcher kjempe fint med blå vogn:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...