Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Føler man like sterkt for baby nr. 1, som nr. 2? Logisk sett så skjønner jeg jo at man gjør det, men kjærligheten til førstemann er jo så uendelig sterk! Andre som har tenkt slik før de har laget nr. 2.?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Man er like glad i begge to ja:) Men når det er sagt,så kommer alltid den forste ungen til å være spesiell av den enkle grunn at de var deres forste:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Man blir ikke like glad i nummer to. Og når tre og fire kommer er kjærligheten brukt opp. Så de er det alltid synd på.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Ja, man elsker alle sine barn like mye. Jeg tenkte mye på det selv når jeg skulle ha nr 2, men barna er helt forskjellige personligheter, så man blir glad i forskjellige ting på en måte. Men morskjærligheten er like sterk til dem begge.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Da synes jeg synd på deg som ikke klarer å være like glad i dem!!!!!
It's all about me Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jepp tenkte slik jeg også før jeg fikk nr. 2. Og det er ikke noe å bekymre seg for, nr 2. klarer lett som en lek å få fram en tåre i øyekroken min hun også.....bare ved å smile til meg ) Skjønnere barn skal du lete lenge etter, og nå vet jeg at nr.3 kommer jeg til å ha like mye føleser for som nr. 1 og 2....minst.
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Man elsker sine barn for deres kvaliteter, evner og personlighet. Og det er like mye på dem hver det. Man elsker ikke et barn fordi det er født først eller sist eller er mer sykt eller friskt enn et annet. MEN, husker jeg og hadde tankegangen før jeg fikk nr to, i dag venter jeg nr tre og er ikke bekymret i hele tatt.
Spireline Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg er like glad i mine barn.. og gleder meg nå stort til nr. 3 kommer.. Kommer ikke til å bli mindre glad i den heller =)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Skal jeg være helt ærlig,så føles det som om jeg er mye mer glad i nr. 2 enn i nr. 1. Vet ikke hvorfor,men noen ganger synes jeg at nr. ! bare er en byrde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå