lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg tenker litt på å kanskje ordne til et juleverksted hjemme hos oss hvor vi enten annonserer, og unger kan melde sin interesse(kan jo bli utrolig mange da) eller jeg spør litt rundt, har venner med barn og guttungens kompiser så jeg tror ikke det blir noe problem å få fyllt opp, tenker kankje 10-15 unger i 4-10 års alder pluss våre egne 2 på 3 år og 8 år. Tenker å la ungene få male på lerret, lage julekurver/lenker og kanskje bake litt julekaker. Samt å pakke inn maleriene om barna vil gi de i julegave til foreldrene Da tenker jeg å ta ca 70-100 kr for hvert barn. Synes dere dette høres greit ut? Jeg tenker ikke på å tjene noe på dette, men jeg må jo ha igjen for matrialene vi bruker. Har dere evt andre forslag til hva som kan gå ann å lage? Ville dere kunne sendt deres barn på noe slikt, og er det en grei sum å ta? Kan jo si noe om prisene på lerret Lite koster 12-14 kr 18x24 koster 20 kroner 24x30 koster 27 kroner 30x40 koster 40 kroner i tillegg kommer jo malinga de bruker, selv om det jo ikke koster så mye. Tenker de skal få male på 2 lerret hver, et stort og et lite, eller 2 middels store. Må se litt ann hvor lang tid hvert barn bruker. Julekurvene/lenkene og kakene får de jo også med seg hjem.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Synspunkter?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Syntes det hørtes koselig ut jeg. Også er det jo supert da, at noen tar et slik initiativ:)) Flott!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Hørtes knall gøy ut!! Var absolutt ikke for mye penger. Utstyr koster jo en del det. Skal tenke litt på om jeg skal kopiere ideen din og gjøre dette med noen barn her. Hørtes veldig koselig ut!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Takk;) Nå ble jeg litt mer gira.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Nå bor du langt unna. men hadde du bodd i nærheten og invitert meg og sønnen så hadde vi eller han komt.. ) Høres kjempe koselig ut!! Prisen er også kjempe grei.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2008 Har snakket med venninner og kolleger med barn, og de synes det er kjempeflott om jeg gidder dette, og vil mer enn gjerne sende ungene på noe sånnt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 dytter denne opp om noen har flere ideer og synspunkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå