Gå til innhold

sulten.. men på hva???


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe går rundt og har lyst på noe?? men hva har jeg lyst på?

hva har dere lyst på? tror jeg har lyst på maryland cookies helt til jeg tar frem pakken... :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått kick på klementinene som er kommet i butikken;)

Skrevet

Jeg har gått og drømt om Pad Thai døgnet rundt i det siste...:) Er en thai nudelrett som er helt fantastisk god!:) Sier heller ikke neitakk til litt sjokolade!:P

Skrevet

åja, de klementinene er jo kjempegode. Spiser ca 2 kg pr dag. Blir litt gass da men... De smaker jo sååå godt. Håper ikke det er skadelig da.

Gjest Mammamoms *høygravid*
Skrevet

Jeg er veldig godtesyk om dagene, men akkurat nå sitter jeg og sjesker på et eple. Så det er best jeg går ut på kjøkkenet og henter et grønt, saftig eple!! Nam, nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...