kaos83 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hehe går rundt og har lyst på noe?? men hva har jeg lyst på? hva har dere lyst på? tror jeg har lyst på maryland cookies helt til jeg tar frem pakken... :S
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg har fått kick på klementinene som er kommet i butikken;)
flypapir Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har gått og drømt om Pad Thai døgnet rundt i det siste... Er en thai nudelrett som er helt fantastisk god! Sier heller ikke neitakk til litt sjokolade!
Blanco Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Åh, jeg er sååå med på Pad Thai da.... mm
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 åja, de klementinene er jo kjempegode. Spiser ca 2 kg pr dag. Blir litt gass da men... De smaker jo sååå godt. Håper ikke det er skadelig da.
Gjest Mammamoms *høygravid* Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jeg er veldig godtesyk om dagene, men akkurat nå sitter jeg og sjesker på et eple. Så det er best jeg går ut på kjøkkenet og henter et grønt, saftig eple!! Nam, nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå