Gjest 5 andre Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Skal kjøpe julegave til en gutt som fyller 4 i januar... Kan man kjøpe politiutstyr som skilt, walkie talkie og pistol eller er en 4 åring for liten???
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Har en gutt som blir 4 i februar. Syns pistoler etc er en uting! Spiderman utstyr,biler,tegnesaker,tog,heisekraner,filmer,musikk etc. Men de politigreiene kan være at det blir litt kjedelig..barn er jo forskjellig så kan jo være at d blir en bra gave:)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Hehe glemte å skrive at de tingene e ramsa opp er populære ting her i huset nå;)pluss nintendo ds da og playstation
Gjest -<<- Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde ikke kjøpt det, men det er fordi jeg ikke liker våpenleker. Du bør antagelig forhøre deg med ungens foreldre før du kjøper pistol til andres barn, enten de er fire eller fjorten. =)
tezzie Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Hva med sånn doktor koffert? Min sønn blir 4 i mars, og jeg kjøpte noe doktor utstyr på BR leker til han. Det falt veldig i smak, både hos han og storesøster på 7. Nå er de doktor, pasient og sykepleier. Kjempe fin rollelek
Gjest 5 andre Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 takk for innspill... Eneste gutten virkelig liker er verktøy, men det har han alt av... Se om jeg finner noe spiderman eller elias effekter f.eks.. Biler har han i alle fall nok av..
miss_chica Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 hos oss er sjørøverting veldig morro. kjøpte en pakke med sjørøversverd, lapp foran øye, kikkert, gullpenge, ring til å ha i øret og noe andre greier. det falt veldig i smak her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå