missmam Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Er dere fornøyd? Får dere lavere regning.. ?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Har telefon inn i prisen jeg....har regning på ca 400kr i mnd, da er 299 fast pris...i grunn fornøyd. Mine to beste venninner bor i Oslo så det skravles endel :-)
missmam Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 oi, ja det var jo ikke gale regningen da.. fikk regn på 1200kr i dag fra chess king... så nå vurderere je p bytte... je har begynt å prate mye mer i tlf nå som jeg er blitt alene.. og jeg sender en del meldinger... sende du mye meldinger ?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Nei, sender lite sms jeg da. Men uansett så vil du nok gå kraftig ned i telefonutgifter, 1200kr er mye i dag når det finnes abonnement som lønner seg for de som liker å skravle litt i mobil.
missmam Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 hm.. men da prøver jeg meg på det abonnementet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå