Gå til innhold

Noen som har tele2 snakkis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Får dere lavere regning.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har telefon inn i prisen jeg....har regning på ca 400kr i mnd, da er 299 fast pris...i grunn fornøyd. Mine to beste venninner bor i Oslo så det skravles endel :-)

Skrevet

oi, ja det var jo ikke gale regningen da.. fikk regn på 1200kr i dag fra chess king... så nå vurderere je p bytte... je har begynt å prate mye mer i tlf nå som jeg er blitt alene.. og jeg sender en del meldinger... sende du mye meldinger ?

Skrevet

Nei, sender lite sms jeg da. Men uansett så vil du nok gå kraftig ned i telefonutgifter, 1200kr er mye i dag når det finnes abonnement som lønner seg for de som liker å skravle litt i mobil.

Skrevet

hm.. men da prøver jeg meg på det abonnementet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...