Gå til innhold

Da var jeg sykemeldt 100%, uff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med sterke, vonde kynnere og bekkenløsning. Legen sa jeg antagligvis kom til å være sykemeldt ut svangerskapet.

Har 95dager igjen (26+5) så det kommer til å bli noen lange mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat det samme jeg sliter med, er aktivt sykemeldt men går nok mot å måtte sitte hjemme og sulle de siste mnd jeg og....

Skrevet

jeg blir sykemeldt fra og med mandag...ikke noe spesiell grunn,bare orker ikke å jobbe mere,,,men som du sier...tiden kmmer til å gå seeeent

Skrevet

Velkommen i klubben :)

Har vore 100% sjukemeld frå veke 17 pga bekkenet og blir det til 18 januar, då går eg over i permisjon.

Er et slit å finne noko å fylle dagane med, spesielt når eg er så inmobil som eg er no, gidd liksom ikkje å sjå på tv heile dagane heller.

Så om du kjem på gode tips så tek eg dei imot med stor takk.

For min del så hopper eg over på 3 tri i morgon, så tida går no:)

Skrevet

Jeg også og har vært det siden jeg var 18 uker på veg pga.kraftige kynnere og bekkenløsning...Ser ikke ut til at jeg kommer meg i jobb igjen før jeg skal ut i permisjon 16.januar..........

Tiden går tregt..........................

Skrevet

Helt enig med dere jenter! Tiden går utrolig sakte, og disse mnd blir veldig lange. Har vært 100% sykemeldt i 3 uker nå pga tegn til svangerskapsforgiftning. Legen mente at jeg kom nok til å være sykemeldt ut svangerskapet. Tar det rolig, vil jo at lille frøkna vår skal holde seg inni magen lengst mulig(: ( er 24 uker i morgen).

Så, i går bestillte jeg 3 broderipakker med flokke julestrømper! Her må man finne på noe...!

Skrevet

trøst deg med at det hadde vært veldig tungt å jobbe... benytt anledningen til å prøve å samle litt krefter, og sov, trenger jo det når den lille kommer...

lær deg å strikke ;) synes selv det er kjempemorsomt å strikke babyklær, hadde ikke strikket noe annet enn skjerf og grytekluter før jeg ble gravid med første.

prøv å komme i kontakt med andre i samme situasjon, man kan fort bli asosial...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...