Bella Swan Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Sliter med sterke, vonde kynnere og bekkenløsning. Legen sa jeg antagligvis kom til å være sykemeldt ut svangerskapet. Har 95dager igjen (26+5) så det kommer til å bli noen lange mnd.
vips-77 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Det er akkurat det samme jeg sliter med, er aktivt sykemeldt men går nok mot å måtte sitte hjemme og sulle de siste mnd jeg og....
Venter nr3 er 22 år Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 jeg blir sykemeldt fra og med mandag...ikke noe spesiell grunn,bare orker ikke å jobbe mere,,,men som du sier...tiden kmmer til å gå seeeent
strikkemegihel Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Velkommen i klubben Har vore 100% sjukemeld frå veke 17 pga bekkenet og blir det til 18 januar, då går eg over i permisjon. Er et slit å finne noko å fylle dagane med, spesielt når eg er så inmobil som eg er no, gidd liksom ikkje å sjå på tv heile dagane heller. Så om du kjem på gode tips så tek eg dei imot med stor takk. For min del så hopper eg over på 3 tri i morgon, så tida går no:)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg også og har vært det siden jeg var 18 uker på veg pga.kraftige kynnere og bekkenløsning...Ser ikke ut til at jeg kommer meg i jobb igjen før jeg skal ut i permisjon 16.januar.......... Tiden går tregt..........................
Klar for nr 2 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Helt enig med dere jenter! Tiden går utrolig sakte, og disse mnd blir veldig lange. Har vært 100% sykemeldt i 3 uker nå pga tegn til svangerskapsforgiftning. Legen mente at jeg kom nok til å være sykemeldt ut svangerskapet. Tar det rolig, vil jo at lille frøkna vår skal holde seg inni magen lengst mulig(: ( er 24 uker i morgen). Så, i går bestillte jeg 3 broderipakker med flokke julestrømper! Her må man finne på noe...!
to_tette? Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 trøst deg med at det hadde vært veldig tungt å jobbe... benytt anledningen til å prøve å samle litt krefter, og sov, trenger jo det når den lille kommer... lær deg å strikke synes selv det er kjempemorsomt å strikke babyklær, hadde ikke strikket noe annet enn skjerf og grytekluter før jeg ble gravid med første. prøv å komme i kontakt med andre i samme situasjon, man kan fort bli asosial...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå