Saftsuse 84 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg sitter her i dag med datteren vår på 15 dager og føler meg som verdens heldigste! Vi hadde prøvd i over ett år på å bli gravide og etter mange graviditets tester og snørr og tårer klarte jeg ikke mer og bare ga opp... og DA, uten eggløsningstester, og å tenke på når vi skulle ha sex og ligge med bena i luft og at jeg måtte komme etter han osv osv...den måneden vi knapt hadde sex 1 gang, DA ble jeg gravid Jeg trodde aldri det skulle skje, og jeg kan nesten ikke fatte at jeg i dag sitter her med den lille vakre jenta vår Vil bare si til dere som er like oppgitt som det jeg var, prøv å ikke fokuser så mye på d (hvet d nesten er umulig) Og ønske alle lykke til!!!!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Tusen takk Og gratulerer så mye med jenta di!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Takk for at du delte dette med oss:o) Og gratulerer med jenta deres! Funnet navn? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå