*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva er egentlig forskjellen? Bortsett fra en litt større bag i duo modellen? Og hva er best? Er det noe prisforskjell på de to modellene?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg har kombi. På kombi ligger dypbaggen oppi kombidelen. Og når en går over på sportsdelen må en ta dypdelen ut av vognen. på Duoen så har du bare en ting på vogna om gangen. Alltså når du bruker dypbagen så har du ikke sportsdelen på vogna. Duoen er vel sikkert litt letteren enn kombien siden du bare bruker en del om gangen;) Mener at duoen har litt større bag, men er ikke 100% sikker. Simo sin bagg del er super, babyen ligger tryggt og godt og er godt skjermet fra regn og vind. Men sportsdelen er ikke noe god så jeg kjøpte ny sportsvogn når guttungen gikk over til sportsdelen. Så hadde jeg valgt igjen så hadde jeg kjøpt simo dypvogn uten sportsdel og så kjøpt en annen sportsvogn når babyen er for stor til dypbagen. prismessig så tror jeg det er liten forskjell, men mener at duoen er litt dyrere. Lykke til;)
Babyønske �� Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har Simo duo med vendbart understell. Tror den koster 6500 i butikk. Prisen kommer litt an på hvilket understell du velger. Kombi koster vel alt fra 5000- 5500, alt etter understell. Jeg har ikke betalt min enda, så jeg er ikke helt sikker på pris. Men så har jeg har kjøpt min via en bekjent som driver barnebutikk og får den til innkjøpspris, tror prisen da blir 3200. Jeg har bare prøvd min på stua hittil, og er foreløpig veldig fornøyd.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 kombi til nr 1, duo til nr 2 og 3. synes duo er bedre siden den har større bag, også veier den mindre. derfor så er den ikek for tung å løfte inn og ut av bilen synes jeg. liker også at den har den sitteplaten i ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå