Saftsuse 84 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg trodde jeg skulle bli gal den siste tiden, og var helt på tuppa.. 1 dag etter termin var jeg hos jordmor som sa jeg hadde 5 cm åpning, men jeg kjente ikke noe av d, så hun strippet meg og sa vi snakkes i kveld ..og det gjorde vi.. Klokken 2 på natta fant jeg ut at d kanskje var på tid å ringe, var litt usikker for hadde ikke akkurat vondt, bare litt press over lårene.. Da jordmoren kom og hun undersøkte meg sa hun at jeg hadde 7 cm åpning og at vi antagligvis ikke ville rekke fram til sykehuset (vi bor 2,5 times kjøring fra sykehuset) Så vi kjørte kanskje rundt en times tid før vi måtte stoppe for snuppa ville ut.. Jeg hadde gruet meg så forferdelig til fødselen, men alt gikk helt supert!! Sambo som kjørte etter fikk komme inn i ambulansen og være der da hun kom, og jeg må bare si at selv om d var veldig vondt en liten kort stund er dette min livs beste opplevelse!!! Gjorde ingenting at det skjedde i ambulansen, alt var bare helt topp!! Jenta vår var 3800g og 52cm da hun kom til denne verden, og har fått navnet Vilde! Har ikke fått være på datan etter at hun kom til, så i dag er hun 15 dager gammel
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei. Og gratulerer så mye.. Hørtes ut som en perfekt fødsel.. Nå er det 82 dager til min termin også.. Og det går fort... Kos dere masse.. Tida går utrolig fort...Syns ikke det er lenge siden jeg kom hjem med mine to gutter, men nå er de jammen meg 2 1/2 og snart 5år..
gullfisken83 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Gratulerer!!! Har termin om 10 dager selv.. både skummelt og spennende på en gang..hehe...
2SønnerSmå Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Gratulerer så mye med overstått fødsel =)
Paulita Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Gratulerer så mye! Hørtes jo ut som en flott fødsel =)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Gratulerer så mye med jenten & velkommen til verden Prinsesse Vilde ) Ønsker dere masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå