2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg opplevde akkurat det samme som deg i forrige uke. Nå er jeg så vidt rundet 5 uker, den brunlige utfolden stoppet selv etter noen dager puh. Jeg har mista i sa 3 ganger, og da har det alltid begynt sånn, med brunlig utflod. MEN.... og dette er viktig her, jeg har også født to herlige jenter og da har jeg også hatt brunlig utflod, blødd masse friskt blod også i over ei uke i strekk. Og det har allikevel godt bra. Så jeg var hos legen for 2 dager siden, siden jeg er så kort på vei er det for tidlig til at UL vil vise noe. Men tok blodprøve da, var innom og tok ny blodprøve i dag, for å måle om hcg stiger. Får svar i morgen eller mandag....er spent på det, men siden min blødning nå har stoppet helt opp for noen dager siden. Regner jeg med at alt er ok. Dersom det ikke roer seg hos deg, pell deg til legen, verste er å gå og lure. Som sagt behøver ikke bety noen ting med sånn utflod.
trallatausa Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Hei og takk for svar... Jeg googlet det og da fant jeg en lege på lommelegen så skrev til en annen jente at dette var normalt.. Syns dette er kjempenifst, vet ikke om jeg tør å bevege meg noe jeg da de neste dagene.. Håper alt er bra hos deg også.. =) Hvor lenge venter dere med å si noe til famile? Når er det liksom trygt? Jeg har så lyst å gi en verdens beste bestemor/bestefar til de respektive besteforeldrene på julaften.. da er jeg 10+3 tror jeg.. er det "trygt"?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg har også litt brunlig utflod. Er også 4+4 i dag. Tror det er vanlig. Mener å huske jeg hadde masse utflod sist
1.gang_gravid Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Dette er mitt første besøk hos barnimagen, og jeg kom i dag nettop pga brunt utflod. Det kom for noen timer siden og jeg fikk helt panikk. Jeg grinte og grinte. Er 6 + 4 i dag, og har allerede planlagt et ultralyd til 7 + 1 så jeg prøve bare å holde ut et par dager til og håper for det beste...for oss allesammen!
trallatausa Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg ringte legekontoret idag og snakket med hun som tok tlf der. Hun sa at det IKKE var vanlig med blødninger og at jeg mest sannssynlig holdt på å få mensen... .Siden jeg også hadde mensmurringer.. ???????????? forstår ingenting jeg nå, sitter her å gråter og har det helt for jævlig.. jeg måtte vente et par dager til å se, legen kunne ikke gjøre noe uansett, greit nok det da, men han kunne kanskje funnet ut om jeg fortsatt er gravid vel? Når jeg får mensen pleier det å vere brunt ja men helt annerledes, det er mye mørkere og tykt på en måte, så kommer vanlig mens etter en dag... Dette er lysebruntrosa aktig og veldig tynt og veldig lite.. Jeg takler ikke dette..
1.gang_gravid Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Det var fryktelig lei å høre. De kommende dagene kommer til å vœre tungt mens du venter på bekrefelsen. Men jeg mener at uansett hvor stor sjansen er nå for at det har gått galt, må du prøve ditt aller beste for å vœre så positivt som det går ann å bli. Hvis du har fremdeles et levende barn i magen må du gjøre alt du kan for å gi han eller henne gode dager nå i begynnelsen. Hvis det har gått gale vil du ha rikelig med tid senere å ta den sorgen. I helgen må du hold ut håp at du er gravid med et flott barn. Jeg håper det går bra, uten at du har fått undersøkelsen kunne ikke hun du snakket med i telefonen så veldig mye, jeg hadde gjort mitt beste å ikke tro på henne. Jeg som har fått litt blødninger i det siste velger ihvertfall den veien. Det er så vanskelig å ha så lite kontroll. stakkars deg, lykke til!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 I mitt første svangerskap hadde jeg blødninger så og si kontinuerlig de første 17 ukene i svangerskapet.......men jeg fødte en frisk og rask jente:) Nå er jeg i uke 11 og denne gangene har jeg hatt et par små blødninger og også brun utflod,men tar det mer rolig denne gangen. Det trenger IKKE være et tegn på en SA om man blør,det er i hvertfall jeg et bevis på.....
trallatausa Skrevet 15. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2008 Desverre var dette starten på en SA for meg, jeg mistet igår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå