seigdama...og 4 små... Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 ¨Holder på å vaske vinduer i hele huset. Er det tidlig å si seg ferdig med det til jul? Skulle gjerne krysset av enda en ting på lista....
Sivalur Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde nok ikke giddet å vaske de en gang til før jul da... Men så pleier jeg ikke rundvaske hele huset til jul heller - har andre ting å fylle desember måned med!!
seigdama...og 4 små... Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Er nok litt som deg jeg da! Vasker vindu veldig sjeldent, men det ble trivelig når de ble vaska. Bor i et gammelt stort gårdshus med maaaange vindu med sprosser..... Tenkte bare at jeg skulle bli en bedre husmor framover:-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg vaska mine igår, fordi formen var bra- og jeg fikk "ånden" over meg. Også ville jeg ha det gjort før jeg skal henge stjerne i vinduet og sette lys i karmen. Selv om jeg ikke har så mange vindu, tok det sin tid når jeg skulle ta de inne og. Men det ble veldig rent og fint ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå