2 x gull Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Noen som vet om dette er en grunn til å få satt i gang fødselen? Jeg har termin om under to uker og sliter veldig med bekkenet. Klarer knapt å gå og tårene triller av smerte når jeg må opp på do om nettene (og det er ikke få ganger jeg må). Går på krykker og må støtte meg til vegger og benker når jeg skal bevege meg.
Guttemamma75 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Det skal MYE til for å få satt i gang fødselen, den viktigste grunnen er om det er fare for mor eller babyen (f.eks sviktende morkake eller svangerskapsforgiftning.) Man ønsker at babyen skal være i magen så lenge som mulig og helst at fødselen skal starte av seg selv.. Når det er sagt så har jeg lest om folk her inne som har fått satt i gang fødselen pga bekkenløsning, men om DU får det kan kun fødselsavdelingen du tilhører avgjøre. Anbefaler deg å ta kontakt med jordmor eller lege og fortelle de hva du tenker og be de henvise deg videre til føden.
En liten mamma Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har aldri hørt om noen som har fått satt igang fødselen pga bekkenløsning... Men du kan jo prøve! Du får gråte dine modige tårer på neste kontroll, og se om det fører noen vei! Uansett, når det er under to uker igjen så kan jo fødselen starte når som helst, så LYKKE TIL!!
2 x gull Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Ja jeg regner jo med at det er som dere sier, at man nok bare får lide seg gjennom det og vente på at fødselen kommer naturlig. Men det er jammen ikke lett nei. Det er bare så grusomt vondt. Kanskje hvis jeg tenker hardt og lenge på det så går vannet? He he he neppe....;-)
-fie- Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 jeg har faktisk hørt om noen som fikk igangsatt fødselen pga bekkenløsning. det er jo bare å spørre... lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå