karamell mamma Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg er ca.14 uker og de siste dagene har jeg fått tilbake litt mer mensmurring, sånn som jeg hadde helt i starten. Er det flere?? Trodde mensmurringer var mest vanlig de første ukene....
Maf og lillemann Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 er 25 uker og har det, har lest meg til at det må være kynnere.... kanskje du merker kynnere veldig tidlig? når jeg var der du er nå, fikk jeg vondt i magen noen ganger når jeg var i aktivitet, fikk da beskjed av jordmor å stoppe opp å slappe helt av...
karamell mamma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Takk for svar. Jeg trodde kynnere var mer sånn "krampe følelse".... Eller er jeg helt på jordet??
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg fikk også økende menssmerter i uke 13-14. Får lignende smerter i forbindelse med orgasme, så det tyder jo på at murringene skyldes at livmoren trekker seg sammen dvs kynnere. Tenker det er normalt, jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå