Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 ...å produsere simo sportsvogn? Jeg er på utkikk etter ren sportsvogn fra simo, er lei alt moderne.. Men er de like gode å trille som kombi og duovogna? Jeg er klar over at man får en slags sportsvogn med disse vognene også, men de er jo mye høyere og større. Og den nye reisetrilla er jo helt stiv, ikke mye fjeringer der, nei...
SaDa Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Er det denne typen du er ute etter: http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=14&open=14&struct=local&table=CATEGORY&sort&search_menu=&open=14 Er det den som er større der man kan snu sportsdelen så må du sikkert kjøpe kombi vogna og legge bort/selge bagen. Mulig de selger den uten bag også. Dersom du ikke får opp linken er det et mellomrom du må fjerne:)
SaDa Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Så nå at det er sportsvogn lengre ned på siden, så da er det mulig å kjøpe:)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Det var en slik type jeg mente. Det er kanskje sportstrille det heter? Jeg synes sportsvogna blir for stor til et barn på 1,5 år. Men jeg har googla litt og kommet over simo 123, champion og 100. Hva er forskjellene?
MammaMia123 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg har en simo 100 og den er veldig god! Full liggestilling, og god å trille! )
rudolfine Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Tror det er simo 123 vi har. Kjempefornøyde. Vogna har forresten gjort sin jobb her, og skal selges. Interessert?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Kanskje.. hvilke farger og hvor gammel er den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå