Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Sa minstemann til meg i går kveld. Jeg var så stresset etter jeg hadde kommet hjem fra jobb, hadde masse å ordne ; ( He he, kjekk kommentar å få for da våknet jeg litt og tenkte; Ja det er jammen sant. Er kjærring forresten et sygt ord? Er det noe barna bør få beskjed om å ikke si? Syns ikke det er så veldig koselig, men hører det er endel mannfolk som bruker det...
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 uff da...=P kjerring er opprinnelig ikke et stygt ord, men henviser til "min kjære". Ordet er nå så belastet at jeg kommer til å lære mine barn å ikke si det - fordi det kan virke støtende for mange.
Slalotte Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Syns ikke akkurat det var så veldig pent sagt.. Jeg hadde ikke godtatt det.. Jeg har jo ikke peiling på hvordan det er å ha barn som er eldre enn min egen sønn men dette er bare min mening.. Barn burde ikke si sånn, tror nok bhgansatt/læreren blir litt satt ut hvis han sier det til dem når de er skikkelig stresset
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 jeg heller syns ikke det er særlig pent sagt, men ble litt paff for h*n er bare 3 1/2.. vi snakket om at det ikke er pent gjort å kalle andre det og så var vi liksom ferdig med den saken. Er ikke noe vane at det kommer slike ord altså : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå