Gå til innhold

Din sure kjærring!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa minstemann til meg i går kveld. Jeg var så stresset etter jeg hadde kommet hjem fra jobb, hadde masse å ordne ; ( He he, kjekk kommentar å få for da våknet jeg litt og tenkte; Ja det er jammen sant.

Er kjærring forresten et sygt ord? Er det noe barna bør få beskjed om å ikke si? Syns ikke det er så veldig koselig, men hører det er endel mannfolk som bruker det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

uff da...=P

kjerring er opprinnelig ikke et stygt ord, men henviser til "min kjære".

Ordet er nå så belastet at jeg kommer til å lære mine barn å ikke si det - fordi det kan virke støtende for mange.

Skrevet

Syns ikke akkurat det var så veldig pent sagt.. Jeg hadde ikke godtatt det.. Jeg har jo ikke peiling på hvordan det er å ha barn som er eldre enn min egen sønn men dette er bare min mening.. Barn burde ikke si sånn, tror nok bhgansatt/læreren blir litt satt ut hvis han sier det til dem når de er skikkelig stresset :P

Skrevet

jeg heller syns ikke det er særlig pent sagt, men ble litt paff for h*n er bare 3 1/2.. vi snakket om at det ikke er pent gjort å kalle andre det og så var vi liksom ferdig med den saken. Er ikke noe vane at det kommer slike ord altså : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...