Gjest elissa2 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 heia:) ja jeg er her enda jeg..........går fremdeles med ganske så vonde rier,men ikke verre en at jeg holder ut.........jordmor sa at det er nok noe som er på gang,men at ofte så kan rier komme og gå litt som de vil før de endelig braker løst...og de har visst en slags effekt på åpning, så jeg får bare vente i spenning:) men nå har minstegutten min blitt syk så nå håper jeg det ikke skjer noe før over helga hvertfall slik at han blir frisk igjen først:) han har affektannfall i tillegg, så det er i utgangspunktet ikke gøy å reise fra han,og verre er det når han er syk i tillegg........ så hvordan er det med deg da???? noe nytt????? hold meg oppdatert da:) ha en fortreffelig dag.)
Prinsesse Brødhue Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei! Høres ikke noe greit ut å gå med sånne rier. Kan de ikke sette det igang med drypp? Så går det litt fortgang i det? Ja det er spennende dette! Er ikke noe på gang her. Mye liv i magen og mye vondt i rygg og mage. Mensmurringer osv. men det skjer ikke noe. Synes tiden går så sakte og at jeg sløser bort litt dager av å bare gå sånn jeg går nå. Går jo bare å venter. Er plaget med bekkenløsning så jeg får ikke gjort så mye heller. Orker ikke så mye av gangen.. Sukk.. Men det er jo verdt det da.. Gleder meg til den dagen jeg faktisk holder babyen min i armene mine. Jeg har også sykt barn hjemme nå. Passet ikke helt til planen, Nå må vi jo få barna våre friske før vi reiser til føden.. He he da skjer det jo i alle fall noe!! Ha en fin dag du og! Lykke til med rier. Hold meg gjerne oppdatert )
Gjest elissa2 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 og du steike for ei natt.......våkna klokka 03 i natt med rier,som var 7 min mellom..........også var jeg ekstremt kvalm........sto opp i dag tidlig og hadde diare, herregud, er dette normalt da????????blir rett bekymra jeg...............så nå sitter jeg her da med skikkelige mensmurringer i mage og korsryggen.......... nei,nå gir jeg rett og slett opp jeg altså hvordan går det med deg??? er du her hos meg enda???? skjer det noe??? håper igrunn du er på føden jeg:) klem
Prinsesse Brødhue Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Hei Elissa2 hvordan står det til? Nå er du vel på føden? Eller ligger på barselavd. med en liten baby i armene dine? Håper det for din skyld.. Jeg går her med magen enda jeg. Har fortsatt mye vondt og er veldig hoven i hele kroppen. Har også diare og er kvalm. Det hadde jeg sist også og da kom snuppa!! Håper inderlig at det skjer noe snart. Jeg er så veldig klar. Har pakket om fødebagen for andre gang.. Datteren min er bedre igjen. Hun er hos faren sin denne helgen og det sliter jeg litt med. Går bare å savner henne og vil ha henne hjem igjen.. ( Liker ikke at hun er der.. Hvordan går det med sønnen din? Bedre? Håper jeg hører fra deg når du kommer hjem! Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå