missmoi Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hadde du tid til å se litt på meg, er passelig fortvilt, har blitt spådd gravid siden april, men det skjer liksom ikke noe...=( ser du noe på meg? når, kjønn? Silje 050586 Han 040574 Mvh. Missmoi kan godt se på deg vist du ønsker =)
kaos83 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 heisann:) hm, stresser du litt med det å bli gravid eller. tror ikke kroppen din slapper av, og er vell derfor spiren ikke sitter. tror ikke det er noe alvorlig iallfall.. får desverre ikke opp noe tid. men vil anbefale dere å ha mer romantisk sex. kos dere med hverandre, prøv (vet det ikke er lett) å fokusere på kjærligheten mellom dere fremfor at nå skal vi lage barn når dere har sex... tror du vil få både gutt og jente så barn blir det:) du må gjerne se på meg Jeg lurer på når babyen kommer? kort/lang fødsel? dag eller natt? generelt rundt fødsel og babyen er den stor /liten? Om du får opp noe om forholdet mitt, så bare si det og:)
missmoi Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 nei kan ikke si at vi har stresset, men jeg har vel nok tenkt mye på det...=) send meg en pm med fornavnet ditt og datoen din så skal jeg se på deg i ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb. Tusen takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå