Gå til innhold

Da var lusa kommet til oss..


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg lurer på hvor barnehagen får informasjonen sin fra. I informasjonsbrevet stod det at hele familien måtte behandles (ble brått glad for at jeg ikke hadde fem barn!), men på apoteket sa de at det ikke var nødvendig. Og barnehagen mente at barna måtte være hjemme til behandlingen var påbegynt, mens apoteket mente det ikke var nødvendig. Jaja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er enig i at man holder barna hjemme til de har fått 1 behandling for å stoppe smitten ( er jo ikke alle som blir smitta, men kommer alle smittede til barnehagen / skolen før de har drept skiten så smitter man jo flere!) viktigst av alt: husk å gi behandling nr 2 etter en uke for å ta rester ( egg klekkes etter en uke, og hvis man ikke får med alle egg i første runde, blir de til lus som må tas knekken på. Man trenger IKKE å behandle hele familien, da kan man bli resistent mot lusemiddlet. Men vi vasket alt av sengetøy, og lufta alle sofaputer mm ute siden han hadde sittet der mm. Grøss, klør i grusomme minner her nå:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...