Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Noen som vet hva prisen er på denne? På IKEA tenker jeg.. Har kikket både i katalogen og på internett, men finner ikke så små madrasser der, selvom det står ved bildet til selve Gulliver-sengen, at madrassen på 60x120 selges separat.. Skal bort til Stavanger til helga for å se gullet vårt på 3D ultralyd, så tenkte vi at vi kunne handle litt utstyr på IKEA i samme slengen.. Fikk sengen av naboen til foreldrene mine og madrassen som nå ligger i senga, er bare en skummadrass, og jeg har lest at det er anbefalt å bytte til ny?...
Sorgenfri Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg vil anbefale at du kjøper madrassen Sultan Sussa! Den er 60/120. Jeg jobbet på barneavdelingen på Ikea før, og har kjøpt den selv. Kjøp gjerne en overmadrass også, Sultan Slumra heter den.. Ikke kjøp den springfjærmadrassen til babyen din, den er ALT for hard for små babiser! Ikke alltid at det dyreste er det beste...
Sorgenfri Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Pris ja.. Sultan Sussa koster rett oppunder 300 kr tror jeg... Overmadrassen, 129.-.
MammanTilKjetil Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 De har 3 forsjellige madrasser til sprinkelsengene på ikea. kjøpte selv gulliver sprinkelseng, kjempefin=) Men du får en skumgummi madrass til 85, en til 300 (tror jeg, men er jaggu ikke sikker) Og en med fjærer i til 600 ca. Jeg kjøpte de siste + en litt tykk overmadrass. Ja, det er i forhold til krybbedødfare de vil du skal ha helt ny madrass til barnet.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Tusen takk for tips! da kjøper jeg bare den billigste til 300kr ca:) Naboen ga oss overmadrass i tillegg, denne har vi vasket, tror dere jeg kan bruke denne da, eller må den være helt ny liksom?
Sorgenfri Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Helt greit å vaske overmadrassen, da blir den jo som ny da..
2SønnerSmå Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Den med springfjærer betalte jeg 479,- for,for noen uker siden =)
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Ikea sine sprinkelsenger har faktisk standard mål på madrassene (for en gangs skyld..), Slik at du kan kjøpe madrassen også i andre butikker!! Dette gjelder jo ikke feks sengetøy, da disse har helt andre mål slik at du MÅ kjøpe dynen der også.... Idiotisk spør du meg! Jysk har noen gode madrasser til sprinkelseng også! Sånne som former seg etter kroppen og gir optimal støtte for barnet:) Koster ca 400 for den dyreste mener jeg.. De er samme mål som til ikea seng:) Også møbelbutikkene har madrasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå