Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var kjøleskapet så sørgelig tomt at jeg likegjerne har gått i gang med å vaske det og avrime fryseren.

skapet er bare 10 mnd gammelt, men jammen trengte det en vask!

Var kjekt å slippe å gni på 10 år gammle flekker hvertfall.. det er dritten med kjøleskap man har hatt i evigheter.

Jeg bruker som regel å vaske kjøleskapet 1 gang i året, som regel før jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker mitt ca 4 ganger i året. Synes det kommer så fort flekker å søl fra flasker ol.

Skrevet

Vasker det når jeg ser det trengs egentlig..men blir vel hvertfall vasket godt et par ganger i året..:) Ufyselig med møkkete kjøleskap..

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Altfor sjelden... ikke akkurat førsteprioritert. Jeg har en haug med prosjekter jeg skulle ha gjort, men når jeg er ferdig med det "vanlige" husarbeidet er jeg så drita lei at jeg ikke orker mer...=P og sånn går dagene.

Skrevet

Gjør det altfor sjeldent. Blir som regel bare vasket litt der det trengs, hvis noe har blitt sølt eller noe sånt. Vasker det skikkelig ca 1 gang i året.

Skrevet

En gang i mnd ...burde vært gjort ukentlig egentlig med tanke på at det er der man oppbevarer maten sin tross alt. Temperatur på 3-4 grader tar jo ikke livet av microber selv om det sinker prosessene. Vasker man kjøleskapet ofte så holder også maten seg lengre.

Bruker eddik blandet med vann...tar soppsporer og lukt.

Skrevet

For sjelden sikkert, men når det trengs.

*skrive opp på gjøremål-liste*

Skrevet

Vasker det alt for skjeldent....... til helga kansje.......

Skrevet

Vasker det kjapt en gang i mnd. Da blir alle hyllene vasket og om det er noe jeg ser som må taes. Grovvask er jeg ikke sikker på hvor ofte jeg gjør.

Skrevet

I hvertfall 1 gang i mnd. liker ikke møkkete kjøleskap. Har sett noen skikkelig ekle noen ganger, og det gjør meg kvalm.

Skrevet

Kommer det flekker eller vi søler noe tar jeg det med engang, men sann skikkelig med ta ut all maten og alle glassplatene blir vel gjerne 2 ganger i året kan jeg tenke meg. Men tar oftere enn det å tørker av alle hyllene med jif kjøkken og en klut- det tar 15 minutt eller noe sann så slipper jeg den store vasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...