Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg må ha en utskrapning ser det ut til, kan jeg kjøre selv hjem fra sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg tror at det vil gå helt fint. Kunne hvertfall fint ha gjort det selv dersom jeg hadde måtte det etter min utskrapning... Men sånn psykisk sett var det godt å ha med seg noen som tok vare på en.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Tusen takk for svar, skulle nok helst hatt noen med meg, men det går nok ikke!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Narkosen går ganske raskt ut av kroppen hvertfall. Jeg spratt opp og følte meg helt fin med en gang (var lettet etter å ha gått med ett dødt foster i meg i to uker). Si til dem at du skal kjøre hjem selv, så får du kanskje slappe av der litt lenger... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Er veldig varierende hvordan man reagerer på narkosen da.. Jeg har hatt narkose 3 ganger og vært pigg som bare det. Men, er langt fra alle som ville klart å kjøre etter narkose. Ene gangen ble jeg sliten etter at jeg var kommet hjem.... Kommer jo an på hvor lang kjøretur, og at du er obs på at det kan ta ei stund før du kan kjøre..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Hei! Nei,det er ikke lov pga stoffene som er i narkosen. Hvis det da skulle skje en ulykke når du kjørere,vil du kunne bli dømt for å kjøre i påvirketruset tilstand. Jeg fikk informasjon om det både muntelig og skriftelig etter narkose. Jeg å følte meg i topp form,men måtte fint ta bussen 1,5 time hjem. for så å hente bilen igjenn neste dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå