Gå til innhold

Helvetes trafikanter

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

som ikke kan bykjøring, selv ikke etter så mange år i trafikken. Bulket bil og idiot med stygg bil... Nå tør jeg jaggu ikke kjøre bil igjen på leeeenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, du må kjøre bil igjen ganske fort ellers så blir skrekken sittende i. og det er til sånne ting man har forsikring.

Skrevet

Og de fineste er de som skal kjøre i Oslo men dro til Tynset for å kjøre opp, for det er jo så vanskelig å kjøre i Oslo...

Gjest Siklerotte
Skrevet

No kidding, han var mest sannsynlig en av dem. Man skulle jo allikevel tro at de selv i Tynset har hørt om trafikklys og liten plass til forbikjøring når det er rødt og trangt og sånt i utgangspunktet, og det at de alltids er smart å prøve å overholde fartsgrensen og ikke ligge sånn 20 km/t over. Men klart, om man synes det er råkult å leke radiobiler som kræsjer litt i trafikken er det jo helt supert.

Skrevet

Hvis det er noe trøst for deg, så kom jeg på et glatt parti med scooteren min igår og seilte avgårde! Slo meg ikke da, hadde veldig lav fart, men idag har jeg vondt rundt hele lysken og rumpen...!!!

:(Buhu.... Men det gikk bra med scooteren da, det er jo det viktigste!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Vet du hva, jeg hater scootere saann generelt saa det faar meg ikke til aa fole meg bedre... Men er da fint du kom godt ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...