Bægge dætern Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 dette var det siste jeg klarte å lire ut av meg da narkosen begynte å virke før en operasjon nylig. hva ville dere tenkt om dere var tilstede?
MintCondition Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Eh, at narkosen begynte å virke kanskje?
Bægge dætern Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 ok, litt beroliget nå..........
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Hehe, jeg hadde knekt armen og de skulle dra den tilbake på plass, og jeg fikk noen ganske sterke smertestillende. Lirte av meg noen usmarte gloser jeg også, og var passelig flau etterpå. De er nok vant med det=)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 hadde tenkt at den jenta har vel sikkert røyket hasj i sitt liv og vet hvordan det er å være fjern:p
Bægge dætern Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 men er det bare oss som har vært fjærne som ville tolket det slik? er det et utrykk for "rusa" som gjenkjennes av andre, eller syns de det bare høres merkelig ut?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 de som kanskje aldri har røyket det før vil vel tro at du ble fjern.. hehe altså borte fjern, mens de som har røyket ville tenkt tilbake på fjern..fjern av hasjen. hehe:) tror jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå