Gå til innhold

Hva gir dere i pakkekalenderne til jentene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 4 år her, har brodert pakkekalender til Soff... Lurer på hva jeg skal pakke inn... :)

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt har jeg kjøpt en liten haug med spenner og strikk fra hm (sånt forsvinner alltid i bhg så jeg kjøper endel for å si det sånn), så får hun kanskje 2 spenner og 2 strikk pr pakke (deler opp forpakningene) - det er nok til en "sveis" :o)

Småbiler til garasjen hennes. De hun har fra før er helt herpa siden hun fikk dem som baby og spiste på dem + viltre søskenbarn som herjer.

Aktivitetslapper ala "i dag skal vi bake marsipan" eller "i dag skal vi i svømmehallen" osv.

...og så fant jeg et nyyyydelig sett med skjerf, lue og vanter som passer så fint til kåpa hennes, så da pakker jeg det inn i 3 gaver selv om stkprisen egentlig var litt dyrere enn planlagt til en kalender...

Julekuler på lille julaften for da skal treet pyntes. Skal innrømmes at det var mors unnskyldning for noe hun ønsket seg selv ;o)

Skrevet

her er jenta nettopp blitt 5 år men jeg har kjøpt sokker, klemmer, et brett med ørten ringer og klisterøredobber som jeg deler opp i mange pakker, hårbørste, negleskrubb, refleks, sånn "vaskeklut som er pressa sammen og som du legger i vann og så blir det en vaskeklut-type opplegg":), kinobillett, pepperkakeform, lage fuglemat-aktivitetslapp, slikkepinner, i dag skal vi pakke inn julegaver og male på papiret-aktivitet, lage merkelapper-aktivitet, blyant, viskelær, linjal, blyantspisser....ja det var vel det meste! Kommer nok til å kjøpe en større ting til julaften. så hun har noe å korte ned tiden til vi skal åpne julegavene. Jeg fikk alltid en "ventepakke" når jeg var liten. så da blir det nok et spill eller et pc-spill....type josefine eller lek og lær. Her i huset liker mor di pedagogiske spillene best:)

Skrevet

Jeg har 2 jenter en på 4,5 og en på 6 de skal få følgende i sin pakke kalender:

Julecd /dvd

Blokk m penn

Tyggis

Klemmer

Dvd 2 stk - Det var en gang et menneske

Snop

Snop

Klistermerker

Fargeblokk

Fargeblyanter

Lage julepynt

Snop

Snop

Hår strikker

Papir stanser

Limstift

Julekuler som skal males

Snop

Snop

Julepynt

Jule dvd

Aktivitetsbok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...