Gå til innhold

Er det noen fra Drammen her? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Ja, jeg bor på Konnerud. Venter mitt første barn, er 6 uker på vei. Du da? Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere fra Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Lier. Termin 20juli ca. Er 21 år, dette er vårt første barn. Var egentlig medlem i mars09 klubben men måtte melde meg av etter 13 uker der. Mistet i sa 5 september. Håper virkelig det går bra denne gangen. Når har dere termin jenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he ja hva har vi gjort:) har litt panik , men det går vel bra.. tanken på 3 barn er litt skummel.. he he. hvor gammel er du? Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Er fra Lier, ikke så langt unna det:-) er 8+6 med vårt første. Er så spent og synes tida går altfor sakte. Vil så gjerne at de første 12 ukene skal bli unnagjort så jeg kan bli litt mer trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er fra Krokstadelva. Venter nummer to. Har ei jente på 6 år fra før, så det er lenge siden sist... :)

 

Jeg har termin ca 19. juli. Er 8 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg er 25 år og bor på Konnerud. Er gravid for første gang og har termin rundt 20 juli.. Ser ut som det er flere fra Konnerud og Drammen her, så da kan det jo hende vi kan treffes en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år... blir 30 innen ungen kommer. Bor i Modum, men jobber på Åssiden.

Venter mitt 3.barn! Vi skal bygge hus nå i Sande, så barn og husbygging blir jo spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...