Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 jeg og sambo hadde sex igår for første gang etter fødselen. Fødte for 9 uker siden... men det var slettes ikke godt!! det var mye trangere enn før fødselen, og faktisk ganske vondt! kjentes ut som det var stramt på en måte der de hadde sydd (revnet en del)... flere som har opplevd det samme?? blir det bedre etter hvert?? hjelp..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ja, dette kjenner eg til ja! Vi prøvde oss 6 uker etter fødselen når vi fikk 4åringen, måtte bare kutte det ut, for "han hørte ikke hjemme der". Det var veldig trangt i begynnelsen, men med litt (mye) glidemiddel og tolmodighet fra begge parter gikk det bra etterhvert.. og bedre, og bedre og bedre ble der Men de første gangene er ganske ubehagelige hvis dere ikke bruker ekstrahjelp med fuktigheten, leste et sted at amminga kan føre til at du ikke blir så våt der nede en periode... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Brukte ikke glidemiddel vi da...kan man bruke babyolje...? Håper virkelig det blir bedre etterhvert, for det var ikke godt iallefall...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Slik var det for meg også, men det tok ikke lange stunden før det sluttet å "nappe" i arret etter syingen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Vi forsøkte ca 5 uker etter fødsel tror jeg det var.. men det var skikkelig vondt. Så vi prøvde nå og da, men det var vondt leeenge...var ikke godt før etter ca 5 mnd. jeg revna ingenting og sydde ingenting, så det hadde ikke noe å si for min del iallfall... det var bare trangt og ekkelt liksom
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 uff...visste ikke at det kunne ta så lang tid... Håper det går seg til ganske snart, trist å måtte vente i 5 mnd liksom...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå