isi* med liten januar spire!! Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Heihei. Noen som har det slik som meg, at dagsformen skifter veldig. Jeg er 100% sykemeldt, og prøver å ta det med veldig ro hele tiden. Men noen dager, slik som idag. Så merker jeg fra jeg våkner at dette blir en tuung dag. Hodepine og kvalme. Magesekken er jo det ikke så veldig god plass i lenger, så litt mat så sier det jo stopp der. Du har tuuusen ting du skal gjøre idag. Og det er mer sånn på minimumsgrensen på hva du ellers hadde gjort (utenom graviditet). Hvordan takler du slike dager? Sitter her i sofaen. Merker jeg får kynnere av å stresse meg selv på alt (var på KK forgje uke med premature rier så må være i ro). Og lurer på om dagens mål skal faktisk være og komme meg til frisøren kl 15.00, med maskara og kanskje noen ok klær. Høres jo forferdelig suttrete ut. Men noen dager føles alt så tungt. Å med bekkenløsning så er det bare ett strev og ikke forfriskende og ta seg en tur. Må si at i går ble ett kjempestress og ikke ro i 5 min med mye overraskende besøk og masse greier. Kan være det som tar siste lille energien. Pluss jeg sover sååå dårlig. Hva gjør en på slike dager? Hater å være suttrete og høres suttrete ut. Slitsomt bare det. Noen som har noen gode tips og oppmuntrende ord? Dagene blir såå lange, og føler at jeg absolutt ikke strekker til for meg selv eller sambo. Næææ huff. Noen som har en skikkelig god dag også? Så kjekt å høre om det også!!! Noen dager her er alt bare fryd og gammen!!! Men ikke idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå