h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hvor havner dere som regel da.....? Vist det er hele familien så havner vi som regel på Peppes.... men bare jeg og gubben, så kan det bli en Indisk resturant...
ana baroma Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Blir vel ofte på kinane ett eller annet sted:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Det hender veldig sjelden at vi spiser ute alle sammen! Men vi har vært å spist pizza noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå